Mooie reactie van zorgkantoor VGZ op mijn open brief

Van de week schreef ik een Open brief aan de mensen van Zorgkantoor. Daar kreeg ik vandaag een reactie op. Ik vind de brief heel duidelijk en empathisch. Ik begrijp het doel ook een beetje beter, alhoewel ik me nog steeds afvraag of elke PGB-budgethouder nou zo’n huisbezoek nodig heeft. De laatste alinea is natuurlijk goud. Mijn vader en moeder kijken er naar uit en ze moesten er ook hartelijk om lachen.

VGZ1a
VGZ2a

Als je hem niet kunt lezen, kun je nog op deze link klikken.

5 Reacties op “Mooie reactie van zorgkantoor VGZ op mijn open brief

  1. Heel chic van VGZ. Geniet ervan!

  2. Mooie reactie!

  3. Een super mooi aanbod van het zorgkantoor.
    Warme groetjes van Jeanne.

  4. Deze brief toont als antwoord op de vraag van Desiree veel empathie.
    Erg prettig om dit te lezen.

  5. Blij voor jullie dat VGZ zo reageert; jammer dat deze uitleg niet in de eerste brief is opgenomen.

Plaats een reactie