10e kankerverjaardag

Ik durf het haast niet te zeggen, maar het is vandaag dus mijn 10e kankerverjaardag. Niet dood. Wat een mazzel.

aardbeientaartje2

9 Reacties op “10e kankerverjaardag

  1. Wil je toch eigenlijk wel feliciteren
    Met je 10 de verjaardag, je hebt het toch maar gehaald. Klein feestje ๐ŸŽ‚
    Hoop dat er nog vele verjaardagen bij mogen komen.

  2. Wat je zegt: ‘mazzel’, maar het us je van harte gegund

  3. Dag Desiree,

    Geniet ervan!!

    Vriendelijke groet,

    Thieu

  4. Goed gedaan “mazzelaar” op naar de volgende 10 jaar….

  5. Hieperdetiet hoera!!!!

  6. Dees , toch proficiat al klinkt het raar. Toch maar gered . Geniet ze samen met je gezinnetje

    Ria van Son Meuwissen.

  7. Proficiat 10 jaar best een mijlpaal toch ?
    Dikke tรบt ๐Ÿ˜™

  8. Hoi Desiree. Via mijn mobieltje heb ik hierop gereageerd. Is die reactie overgekomen? Sowieso gefeliciteerd met je 10- jarige overwinning !!

    Groetjes van Paula. Verstuurd vanaf mijn iPad.

    >

  9. Beetje laat maar gefeliciteerd!!! Hier ook de 10e gehad. Voelt toch geweldig :-).

Geef een reactie

