Afbeelding

Mijn voornemens voor 2016 als borstkankeractivist

Voornemens als borstkankeractivist

6 Reacties op “Mijn voornemens voor 2016 als borstkankeractivist

  1. Heel veel succes met al je mooie voornemens. Ik wens jou en je familie een heel gelukkig en gezond jaar!
    Liefs, Jeanne.

  2. Keep it up girl, proud to be your friend!

  3. Originele voornemens. Aan jou wel toevertrouwd! Ga jij dud maar goed activistisch door in het nieuwe jaar. De voorgehouden spiegels zullen van schaamte rood kleuren. Hopelijk. Ik wist wel toendertijd, dit is jouw ding, jouw weg. Je doet het fantastisch.

    Goed , gelukkig en succesvol 2016

  4. Desiree,

    Herkenbaar en goede voornemens. Gelukkig Nieuwjaar en veel inspiratie

  5. Dankjewel voor jou! ❤

  6. Ik ken je al een beet je ondertussen, zonder dat je mij kent. Je inspireert me, dank je wel!

Geef een reactie

