Afscheidswoorden van mijn vader

Gisteren namen we afscheid van mijn vader. We kijken terug op een waardige bijeenkomst.

Tijdens het informeel samenzijn lieten we een filmpje zien, dat ik van de zomer met mijn vader opnam, met zijn eigen afscheidswoorden. U kunt het hier zien.

5 Reacties op “Afscheidswoorden van mijn vader

  1. Dees wat een intens mooi mens was je vader!! Dit filmpje! Het is voor het eerst dat ik zo’n afscheidsfilm zie. Uiteraard hield ik het niet droog. Wat een mooi document zal dit zijn voor jullie! Mens wat hebben jullie met zijn allen een prachtig voorbeeld gesteld. Zo vier je een leven!!! Zo’n afscheid wens ik iedereen toe. Zo’n hechte familie wens je voor je kinderen. Heel heel indrukwekkend hoe jullie dit zware pad hebben gelopen. Dankjewel dat we mee mochten lopen. ❤ U

  2. Een hele mooie waardevolle herinnering. Als je naar het filmpje kijkt, is het net of je vader echt bij je is.
    Bedankt voor de fijne manier, waarop je me op de hoogte hebt gehouden.
    Liefs, Jeanne.

  3. Brigitte LCAM. Hermans Vorstenbosch

    ?goedendag Desiree,

    wat een heftige 2 weken zijn er achter de rug.

    emotioneel, bijzonder, snel ….

    wat een opkomst in de kerk, (bijzonder mooie dienst)

    nadien bij Boer Goossens.

    Ik wil komende week of de week er na naar je moeder gaan,

    tis een hele omschakeling na jaren van super goede zorg,

    nu ineens alleen opstaan, eten, alleen zorgen voor, alleen ergens naar toe gaan ……

    dank je wel voor je de afscheidswoorden van je vader,

    wat een mooi filmpje,

    een herinnering van onschatbare waarde!

    en …. dit neem ik mee voor andere clienten in hun laatste levensfase,

    om een afscheidsboodschap te laten filmen.

    Een bijzondere vader,

    een sterke man,

    duidelijk,

    zacht, vriendelijk.

    MIsschien dat ik je nog ergens zie,

    ik hou in ieder geval je blog bij,

    voor nu en in de toekomst,

    heel veel sterkte,

    om het verlies van je vader,

    te verwerken,

    en het een plekje te geven.

    dat je veel kracht mag halen uit de mooie herinneringen!

    groetjes Brigitte

    ________________________________

  4. Wie huilen kan begrijpt de taal die tranen spreken….

    Wil’ zijn afscheidsrede, vereeuwigd met een laatste lach:
    Blijdschap, toch verschuilend achter een stil verdriet ?
    Een kostbaar bezit voor jullie toekomst !
    Met alles wat hij aan geweldige herinneringen achterliet.

    Liefs van Paula

  5. Heei Désirée, ivm mijn twitter-pauze je ook even niet gevolgd. Ik lees dat je vader is overleden. Ik wil jou en je familie sterkte (en soms wat minder sterkte, want dat mag ook) wensen met dit gemis.
    Voor jullie was hij ongetwijfeld meer, maar je vader klinkt ook gewoon heel erg lief in dit prachtige filmpje. Fijn dat jullie in elkaars leven zijn geweest.
    Liefs, Mikkie (Jet Freggle)

Geef een reactie

