Spoed

Afgelopen weken zijn we weer druk geweest om te zorgen dat we voor mijn vader een Persoonsgebonden budget konden krijgen in het kader van de Wet langdurige Zorg. Dat dat geen sinecure is en dat je je wederom door een woud van bureaucratie moet worstelen, daar vertel ik graag een andere keer over.

Mijn moeder belde net dat mijn vader de hele nacht overgegeven heeft en dat hij alle kracht kwijt is. Mijn moeder heeft de buren gebeld die hen bijgestaan hebben. Vanmorgen heeft mijn moeder de huisarts gebeld en deze heeft een ambulance naar Utrecht geregeld.

Mijn moeder is op weg naar Utrecht. Mijn zus wacht hen op. Ik ga zo ook. De tranen rollen over mijn wangen. Ik hoop dat ze in Utrecht mijn vader goed kunnen helpen zodat hij weer opknapt. Ik houd ook rekening met een slecht scenario.

Hope for the best, prepare for the worst.

19 Reacties op “Spoed

  1. Sue and John Secker

    We wish you all well. Please give our love to Wil and Tiny and our thoughts are with you. Please let us know how things go. Take care Sue and John Secker

  2. Sterkte daar. We duimen voor jullie.

  3. Lieve Dees heel veel sterkte, denk aan jullie

  4. Oh jee …. heel veel sterkte!

  5. Ooo meis,
    Ik duim voor een goede afloop,
    Je weet dat het er aan zitten komen,
    Maar toch willen we daar niet aan.
    Heel veel sterkte Dees en familie

  6. Heel veel sterkte met je vader en maar hopen dat ze nog kunnen doen

  7. heel veel sterkte meis.

  8. Sterkte Dees! Hoop op het beste, ik duim voor je!

  9. Heel veel sterkte.

  10. Sterkte Dees!!!!!😘

  11. Och Dees…heel veel sterkte! I hope also for the best, denk aan je. X

  12. Lieve Desiree,
    Heel veel sterkte gewenst .
    Liefs, Jeanne.

  13. Lieve Desiree,
    Heel veel sterkte gewenst!
    Liefs, Jeanne.

  14. Lieve Dees en familie, heel veel sterkte. Ik hoop dat de artsen nog iets kunnen doen om je vader te helpen, dat jullie toch nog een tijdje van elkaar kunnen genieten.

  15. Heel veel sterkte.xx

  16. Wij hopen het allerbeste voor je vader en voor jullie allemaal .hopen gauw een berichtje te krijgen dat het weer wat beter gaat sterkte allemaal.

  17. Berend en Janneke Muis

    We denken aan jullie. Heel veel sterkte!

  18. Oei, wat akelig.
    En wat een spanning voor Wil en jullie.
    Maar…onderschat Wil zijn WIL niet en…het UMCU !

Geef een reactie

