Nul bijwerkingen

Na de zorgvuldige afweging om nog eens aan de chemo (met pillen) te beginnen, waren we natuurlijk een beetje bezorgd of mijn vader of wij er spijt van zouden krijgen. Welnu, mijn vader heeft van de eerste kuur welgeteld nul bijwerkingen gehad. Dat hadden we in onze stoutste dromen niet verwacht. Dat was mooi want zo kon hij optimaal genieten van zijn 71e verjaardag. Kort na dat prachtige feest kreeg mijn vader de tweede chemokuur en ook die ligt inmiddels achter hem en ook deze gaf nul bijwerkingen.

Zo konden mijn ouders afgelopen week genieten van een vakantie in Zeeland met hun dierbare vrienden. Mijn moeder zei vanmorgen dat ze het gevoel had heel lang weggeweest te zijn. Dat is mooi. Daar was ze ook wel aan toe. De duofiets hadden ze meegenomen en zo hebben ze met het gezelschap drie dagen gefietst en de andere dagen ook heerlijk genoten. Goed he?

IMG-20150527-WA0001 IMG-20150527-WA0002 IMG-20150527-WA0003

6 Reacties op “Nul bijwerkingen

  1. Wat heerlijk toch! Bijna niet te geloven.
    Super voor Tiny, dat ze lekker heeft kunnen relaxen tijdens het weekje aan zee.

    Liefs, Jeanne.

  2. Geweldig Desiree.

    Dat ze zo nog lang mogen genieten . Dikke duim , Tiny en Wil.

    Ria van Son Meuwissen

  3. Hoi Desiree,

    Fijn om te lezen dat je vader geen bijwerkingen heeft gehad en top dat je ouders zo hebben genoten!! Ik hoop dat die bijwerkingen echt helemaal wegblijven, dat zo toch een flink stuk schelen.

    Groetjes Debbie

  4. Heerlijk, voor allemaal

    • Wat fijn voor jullie allemaal. Klamp je vast aan de mooie dingen van het leven en het genieten ervan met elkaar. Het leven is mooi, zeker wanneer het je soms of vaak of definitief schijnt tegen te werken. Kijk vooruit zo lang als het kan. Het leven is al zo kort met allerlei beperkingen. Ik kom dit sinds kort ook te weten. Dus: ik wens je alle goeds, geniet van het samen ervaren van mooie dagen.
      Henri Vastenburg, namens CNV onderwijs, bestuur Rayon ‘s-Hertogenbosch. Nu even afwezig…..

  5. Fijn dat er geen bijwerkingen volgden na de chemo .
    Door zo’n heerlijke vakantie zijn de accu’s weer opgeladen !
    Da’s toch een heel mooi verjaardagskado !

Geef een reactie

