And so this is Christmas…

Vorig jaar vierden we Kerst in de stellige overtuiging dat het mijn vader’s laatste keer zou zijn. Na de klap van 2013, was 2014 ons uiteindelijk mild gestemd. Nu vieren we weer Kerst en we prijzen ons gelukkig, want mijn vader is er weer bij.

We wensen iedereen mooie feestdagen. Geniet van elkaar en hou elkaar vast.

Iedereen kan een licht worden2

6 Reacties op “And so this is Christmas…

  1. Jij ook – samen met.je gezin – heel fijne feestdagen gewenst. En hartelijk dank voor al je lieve berichtjes, het afgelopen jaar. We hopen er ook in 2015 nog veel te ontvangen.

  2. Een mooie tekst, Desiree,
    Ik wens jullie allen een heel fijn kerstfeest en een super gezellige jaarwisseling. Alle goeds voor 2015 gewenst.
    Liefs, Jeanne.

  3. Sjan en Ton van Boven

    Alsof er een wonder is gebeurd!
    Geniet met volle teugen van deze Kerst en moge 2015 jullie allemaal brengen, wat je er van verwacht.
    Sjan en Ton van Boven

  4. Hallo Allemaal, het was een bewogen jaar voor jullie. hopelijk blijft het stabiel. Jullie ook hele fijne feestdagen.

    Groetjes,
    Jean-Paul

  5. Hoe herkenbaar ben vandaag voor het eerst op je blog terecht gekomen. Mijn man heeft 5 weken geleden te horen gekregen dat hij een hersentumor heeft gradatie 4. Levensverwachting ong. 2 jaar ook is hij geopereerd en vandaag gestart met de chemo voor 6 weken in combinatie met bestraling. het is allemaal zo onzeker maar als ik je blog leest kan ik er toch weer kracht uithalen.

  6. Ik wens de hele familie een gelukkig en liefdevol 2015.
    De start is goed, de rest is vol verwachting.

    Liefs van Paula

Geef een reactie

