Afbeelding

Fietsen

Mijn ouders zijn altijd dol geweest op fietsen. Net voor de diagnose van mijn vader, vorig jaar juni, fietsten ze 140 kilometer in twee dagen. Zelfstandig fietsen gaat helaas niet meer voor mijn vader, maar… samen op een duofiets gaat heel goed. Vorige week huurden mijn ouders zo’n duofiets en maakten elke dag een aardige fietstocht. Dat smaakte naar méér. Ze zijn overstag gegaan en hebben zelf een duofiets aangeschaft. Die zou deze week donderdag of vrijdag moeten komen. Leuk he? Dan kunnen ze lekker samen tochtjes maken.

Fietsen

8 Reacties op “Fietsen

  1. Yvonne en Robbert

    Hallo Wil en Tiny.
    Wat heerlijk te horen en te zien dat het zo goed gaat met jullie. Ook erg creatief om de huidige mogelijkheden zo op te lossen.
    Geniet ervan en heel veel zonnige groetjes van Robbert en Yvonne.xxx

  2. Wat goed van die twee. Gewoon gaan met die banaan;)

  3. wat ben ik blij dat dit zo mooi loopt, voor jouw, je moeder, en je vader. Bij ons gaat het helemaal niet zo goed, waar ik zo hoopte, en geloofde, het is er niet. Nogmaals, jouw vader is een voorbeeld hoe het ook kan. Dat geeft hoop voor velen die hem en anderen volgen.

  4. Wil en Tiny , wat goed dat je dit hebt aangeschaft . Heerlijk samen genieten , als het met een gewone fiets niet meer gaat . Nu nog heerlijk weer en er dan er samen op uit.

    Toi, toi! Groetjes , Ria van Son Meuwissen

  5. Paula Jong-Smits

    Hardstikke leuk, jullie zo samen op de duo-fiets te zien ” racen”? Je kunt zo zelfs beter met elkaar praten dan dat je achter elkaar zou rijden ! Gaan jullie nu de aarde rond? Kan overigens best hoor !

  6. Ik kwam ze tegen, ze straalde beiden en zwaaide heel enthousiast, leuk hoor geniet ervan zolang het kan. liefs, Theo Jeanny

  7. Ik ben Tiny en Wil op hun duofiets tegengekomen. Ze genoten met volle teugen. Kei gaaf!
    Liefs, Jeanne.

  8. Jos Korsten

    Ik ben ze vorige week ook al tegen gekomen, toen ik met mijn auto op de Beusingsedijk reed. Ze namen daar al de nieuwe hoge brug! Klasse!

Geef een reactie

