Zoals een boom

De laatste blog is van 6 weken geleden. De lente doet langzaam zijn intrede. De ligbank staat weer in de tuin en mijn vader ligt regelmatig lekker in het zonnetje te slapen. Gisteren vierden we Pasen bij mijn ouders. Ze verstopten paaseieren in de tuin en Isis, Menno en Lisa zochten zo goed ze konden. Zoals altijd vonden we er een paar niet meer terug. Die zullen op een onverwacht moment in een onverwachte verschijningsvorm wel weer boven tafel komen.

Alles gaat zijn gangetje. Natuurlijk is aan mijn vader te zien en te merken dat de ziekte en de behandelingen zijn tol hebben geëist, maar hem hoor je niet klagen. Hij is gelukkig en geniet van elke dag. Laat dat alsjeblieft nog lang zo zijn.

Like a tree…
Accept the rain
Take deeper root and…
Reach for the sky.

Zoals een boom…
Accepteer de regen
Zet je wortels stevig vast en…
Strek je uit naar de hemel

Bron: Finding the ‘Can’ in Cancer

4 Reacties op “Zoals een boom

  1. Dag Desiree,

    Prachtig gedicht !
    En hardstikke fijn dat Wil zo geniet en het zo goed gaat met hem.
    Ook jullie , kinderen en kleinkinderen, kunnen nu elke dag prijzen!
    Ik wens Wil en Tiny een heerlijke vakantie toe !

    Groetjes van Paula.
    Verstuurd vanaf mijn iPad.

  2. Hoi Dees,
    Bedankt weer voor je berichtje,we gaan proberen om er een fijne week van te maken voor jullie ouders.
    Lieve gr Rene en Rina

  3. Super fijn, dat Wil nog zo lekker geniet van alles om hem heen en zich gelukkig voelt.
    Ik wens dat dit nog lang zo door mag gaan.

    Groetjes, Jeanne.

  4. Ik wens Wil en Tiny een hele mooie vakantie toe.
    Wat een “cadeau”, dat dit jullie nog gegeven is.
    Geniet met volle teugen.

    Jan Pommer

Geef een reactie

