Hoe chemotherapie bij borstkanker leidt tot herhaaldelijk lege accu’s

3 mei 2012:
Oké, chemobrein, of verstrooid hoofd, of ontzettend muts, wat je wilt… Ik heb van de week mijn autolampen aan laten staan, dus vanochtend…. Robert moet naar de fysio en kan niet starten. Klein vloekmomentje… Hij springt op de fiets en gaat naar de fysio. Bij thuiskomst buurman start-hulp gevraagd en toen zijn we wat rondjes gaan rijden om de accu op te laden.

Ik had eigenlijk wel zin om even na een naastgelegen dorp te gaan, dus na het rondtoeren, zette ik Robert thuis af en reed door. Ik kocht een heel leuk rokje. Bij terugkomst bij de auto…….. kon ik niet starten want…… NEE….. ik had alweer de autolichten aan laten staan…..

Gelukkig was er een mevrouw zo behulpzaam om me te helpen met starten en ben ik maar weer rondjes gaan rijden…

ZUCHT……. Er zijn van die dagen…..

GRRRRR (wel een leuk rokje gekocht)

5 juni 2012:
Eh…. weten jullie het nog, dat ik op één dag twee keer mijn lichten aan liet staan en met een lege accu stond? Vast wel he? Nu waren we laatst naar Den Haag geweest, naar Frits en Caroline, was heel gezellig en we waren laat thuis. Isis lag al te slapen, dus moesten we haar en alle spullen die ze meegenomen had uit de auto halen.

Op de één of andere manier is de deur daarbij niet helemáál dicht gegaan…… Gevolg: Hahahaha, wéér een lege accu….. Nee, he….. Gelukkig staan er 11 huizen in ons straatje en kon ik wéér een andere buurman, Jeffrey, om hulp vragen. Geweldig. Hij hielp me starten en toen kon ik naar mijn ouders rijden…..

Ik lekker tuffen op de A15…. Beetje in gedachte verzonken…. Mis ik toch de afslag naar de A50….. O, ERG…. Haha…… Dus eerste afslag eraf en omdraaien en godzijdank kwam de rest goed…

Vandaag ging ik voor een presentatie naar Utrecht. De heenreis ging goed, maar voor de terugreis was ik al heel moe……

Dus…. ik lekker tuffen over de A12, in gedachten verzonken….. Ineens zie ik de vuilverbrandingsinstallatie van Westervoort aan mijn linkerhand. Ik dacht nog: “Wat komt dat gebouw me bekend voor…. Hebben ze dat verplaatst ofzo?” Maar nee, niet verplaatst (wie verplaatst er ook in godsnaam vuilverbrandingsinstallaties?). Ik had gewoon wéér een afslag gemist.

Nouja, eerste afslag en omdraaien. Ik was al zo blij dat ik bijna thuis was, maar nu duurde dat toch nog even langer.

Dus… ik stap uit. Ik had honger, want ik had geen tijd gehad om te lunchen, ik was heel moe en ik wilde in één keer lege kauwgompakjes, een koffiebeker, mijn tas en nog vanalles mee naar binnen nemen….. Dat lukte zowaar….

5 minuten later kwam Robert thuis…”DEES……. MUTS…… Je hebt alweer je lampen aan laten staan……”

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Note 1: Voor diegenen die denken dat ik een verklikker nodig heb in de auto, eh…. die zit erin en hij doet het ook nog…..
Note 2: Nee, natuurlijk weet ik niet of het door de chemo komt, maar meeeeeen, wat kan ik dat als excuus goed gebruiken…. Anders is het nóg erger….

Een Reactie op “Hoe chemotherapie bij borstkanker leidt tot herhaaldelijk lege accu’s

  1. Ha Dees. Ja ik herken het. Alleen bak ik ze niet zo bruin als jou. Misschien straks na de laatste kuur. Hihihi.

Geef een reactie

