Breast Cancer Bitchfight deel 2

9 april 2012:

Een tijdje geleden boekte ik in een totale impuls een Ryanair vliegreis naar Bergamo-Milaan. We zochten er een B&B bij. Het kon niet beter getimed zijn, achteraf gezien, want ik was totaal internetloos, kreeg wel lieve sms-jes en kon afstand nemen. Na 4 dagen stoofvlees (wat heel lekker kan zijn maar me toch héél erg tegen ging staan), heb ik de hele Amazones-bitchfight ook kunnen laten stoven en ook dat staat me nu ontzettend tegen.

Je mag best weten dat ik, ondanks geen internet, ontzettend veel bezig ben geweest met dit hele gedoe en dat ik er veel verdriet van heb. Gisteren was ik haast bang om naar huis te gaan, wetend dat ik me toch niet zou kunnen bedwingen om te lezen en bang om dan toch weer ontzettend gekwetst te worden, maar de reacties doen me goed en ik vind de Facebookgroep ontzettend gezellig…

Op De Amazones hebben een paar dames uit solidariteit hun avatar (plaatje) veranderd in die van mij. Dat is zo ontzettend komisch, ik zou er haast een identiteitscrisis van krijgen. Lees ik iets heel slims met mijn avatar en ik denk dan: Hu? Wat kan ik toch ontzettend verrassend slim uit de hoek komen (maar dan was het dus geen reactie van mij he, maar van één van de echte slimmeriken)

Geef een reactie

