Afrondende fase

Komende week mag ik weer. We gaan figuurlijk en letterlijk de puntjes op de I zetten. We vertrekken maandag naar Gent, waar ik woensdag 19 januari geopereerd word. De ene borst wordt gelijkgemaakt aan de andere, de ene bil wordt gelijkgemaakt aan de andere, de ‘ezelsoren’ moeten weg, er moeten knopjes op (die dan voor tepels door kunnen gaan), er worden nog wat littekens mooier en rechter gemaakt en dan nog alles dat ervoor gaat zorgen dat ik deze zomer in aanmerking kan komen voor de titel Babe zomer 2011. Heeft de beste professor een partij werk aan, maar goed. Het resultaat telt.

Isis wordt weer toevertrouwd aan de goede zorgen van Arend en Carla én aan die van mijn ouders. Robert en ik gaan twee nachtjes eerder, we slapen weer in Suro. Mogen we weer fietsen lenen van Kris en kunnen we weer een beetje in Gent door de stad struinen. De Solden zijn net begonnen en we willen natuurlijk de ultieme koopjes vinden.

Klinkt het raar als ik zeg dat ik er niet tegenop zie, dat ik wel zin heb om aan de afrondende fase te beginnen?

8 Reacties op “Afrondende fase

  1. henriette en jan jansen

    Hoi Desiree,
    Veel succes met de operatie en vooraf……veel plezier met shoppen.
    Veel groeten van Jan en Henriette

  2. Hallo desiree,
    Veel succes. Ik heb je ooit om informatie gevraagd en heb je keurig naar me opgestuurd met veel uitleg waarvoor alsnog dank.
    Ik wordt 9 februari door prof. Hamdi geopereerd aan een dubbele diep flap. Misschien een stomme vraag maar moet je speciale ondergoed aanschaffen om je buik strak te houden of is dit niet nodig. Ik heb wel doorgekregen dat ik bh’s moet meenemen die van voren open kunnen maar hoe weet je welke maat je moet meenemen als je niet weet welke maat het wordt. Vind ik zo moeilijk.
    Maar blij dat je het kan afronden shop ze en laat wat voor me over.
    groetjes,
    Jean

  3. Je bent een kanjer en stom of niet jij doet het op jouw manier en dit is altijd goed!!!
    U

  4. Het zal stil worden op je blog als deze fase ook is afgerond en het blijft gaan zoals we allemaal hopen.
    Veel voorafgaand plezier in Gent.

  5. Toi toi toi in Gent!!

    Gaat helemaal goed komen (met je pinpas iets minder vrees ik… hihihi)

    Gr. Miranda

  6. Lieve Dees,
    heel veel shopplezier in Gent en ik vind je een kanjer. Zo’n optimistisch mens, geweldig. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat.
    Toi, toi, toi.
    Emmy

  7. Lieve Dees,

    Heel veel succes in Gent. Het wordt vast mooi en dan kan jij voor de titel zomer babe 2011. Die verdien je dan ook. Sterkte de komende week.

    Liefs Jitta

  8. Hi Dees,

    Spannend! succes Bikkel en shop tíll you drop!

    X Ans

Geef een reactie

