RUST (10 punten bij Scrabble)

Oooooooo……..

Robert was net weggegaan en toen viel mijn bril op de grond. Ik dacht, ik raap hem wel even op. Toen ik daarmee bezig was, kwam de verpleegkundige. Ik moest uiteindelijk haar hulp vragen, want ik kon die bril helemaal niet pakken. Eigenwijs wijf dat ik ben…… Nouja, bril gepakt… Staan we samen naar mijn (enige overgebleven) drain te kijken, die had best veel gelopen vandaag. Ineens voel ik me niet goed worden. Ik zeg nog: “Oeh, ik word draaierig” Daarna ben ik een paar seconden kwijt en toen ik bijkwam, lag ik met opgetrokken benen op mijn bed en was de verpleegkundige heeeeel erg geschrokken. Ze zei dat ik helemaal ging schokken…

Oké, bijdehand, eigenwijs wijf heeft de deksel op haar neus gekregen en nu mag ik niet meer alleen naar de WC……

RUST…. vierletterwoord…. 10 punten bij Scrabble…..

Misschien moest ik het toch eens proberen…..

5 Reacties op “RUST (10 punten bij Scrabble)

  1. Dees, je zorgt toch altijd voor leven in de brouwerij.
    Toch maar even nog rust nemen.
    Tenminste als je weet, wat dat woord betekent.:}

  2. bril… check! 🙂 Mutsje 🙂
    Waarom herken ik mezelf toch zo haha. Ga hier vast nog eens aan denken volgende week.
    XXX

  3. och wa bende toch een druif

    kiep kwaait

    kus Ans

  4. zeer herkenbaar!!Ik lag ook in UZG (aug 2010)en knalde op mijn kop van de po-stoel af!!! bult, blauw oog, snee en stukken van een kies af!daar had ik nog meer last van dan van de rest(directe diepflap)haha en maar pruilen dat ik niet meer alleen uit bed mocht met mijn 5 pottekes…

  5. Hoi Dees.

    Hele tijd niet van me laten horen maar bij deze dan weer wel.
    Ik moest gisternacht ineens aan je denken dus ben gaan zoeken op het net en heb je weer gevonden.
    Goed van je dat je voor de reconstructie bent gegaan. Ik heb je dagboek ruw weg door gelezen en herken nog steeds de giga sterke vrouw.
    Knap maar gauw op en geniet van je nieuwe borst.

    Groetjes Rona

Geef een reactie

