Grand Hotel UZ Gent

Gearriveerd in Grand Hotel UZ Gent. Eerst gefotografeerd en afgetekend door de heren doktoren. Ze hebben me mooie billen beloofd. Dat dan weer wel. Daarna ingecheckt. Kamer met zeezicht. Het diner kon ik gelukkig weigeren want we hebben ons eigen eten meegenomen, heerlijke salade met kippenboutjes en een salade met mozzarella, chorizo en Parmaham. Dat hebben we in de zon op het terras op zitten peuzelen onder het genot van een Kriekske en een Stella Artois.

Ik heb deze keer alle goede ideëen overgenomen van D. Zo bracht ik deze keer een waterkoker mee, twee mokken, een thee-assortiment, oplos-Café Macchiato en heerlijke chocola. Konden we heerlijke koffie drinken als dessert.

Kamergenote kwestie van jammer. Elke keer dat ze praat, doet ze me erg denken aan dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=bgEc5-xzofY en probeer dan nog maar eens je lach in te houden…… (ze is er overigens best slecht aan toe en het lijkt me helemaal niet fijn om mij dan als buurvrouw te hebben).

Morgenvroeg OK. Ze verwachten dat de operatie zo’n beetje de hele dag gaat duren. Ik probeer er maar niet te lang over na te denken. Gewoon vertrouwen hebben….

 

Een Reactie op “Grand Hotel UZ Gent

  1. Hé liefie,
    Ben zo benieuwd hoe het met je gaat? sterkte met die eerste taaie dagen. dikke kus Ansie

Geef een reactie

