Voetfight deel 3

Het gaat vooruit. De wonden worden kleiner. Ik kan weer twee dezelfde schoenen aan (alhoewel ik nog niet helemaal op die ene voet kan staan). Ik heb geen krukken meer nodig. Een vriendin die werkzaam is bij B. Braun Medical, heeft me bijgepraat op het gebied van wondverzorging en stuurt me het Creme de la Creme van de Verband- en Verzorgingsmaterialen. Het gaat goed komen (met heel veel dank aan Ans én mijn eigen dokter Bernhard).

Fcking_feet2

En open schoenen met blote tenen vragen om rode nagellak, dus heb ik mijn Rouge Diva maar weer tevoorschijn gehaald.

Fcking_feet3

I’ll always be a lady…..

Geef een reactie

