Voetfight deel 2

Gisteren eerst naar de huisarts. Dokter Bernhard en Zuster Ursula, alias Robert en Dees, hadden goed hun best gedaan met schoonhouden en verbinden. Mijn voeten zagen er, naar omstandigheden, best goed uit. Slechts één plekje dat een beetje ontstoken leek. We hebben alles opnieuw verbonden en ik kreeg een recept mee voor verbandmiddelen en zalven.

Daarna reden we door naar het uitleenpunt van de Thuiszorg om krukken te halen. Ik strompelde naar binnen en kon met moeite de balie bereiken waar ik op een uitstaltafeltje ging zitten. ‘Daar staan stoelen’, snauwde de vrouw achter de balie. De stoelen stonden 3 meter verderop. Mijn wenkbrauwen gingen omhoog. Ik keek de cliënt aan die op dat moment geholpen werd en zijn wenkbrauwen gingen ook omhoog. We dachten allebei dat die mevrouw gek geworden was. Ik zei dat ik daar echt niet naar toe kon lopen. Toen moest Isis plassen. Heb je met kinderen. Die moeten altijd plassen. Robert vroeg of Isis even naar het toilet mocht. De vrouw zei dat het toilet defect was en dat het niet kon. Robert probeerde het toch nog door te zeggen dat het maar om een klein meisjesplasje ging, waarop de dame mompelde dat ook een klein meisjesplasje viezigheid zou geven voor andere cliënten. Nu gingen ook Robert’s wenkbrauwen omhoog en ging hij met Isis gewoon naar het toilet. Er bleek absoluut geen defect te zijn. De mopperige dame had waarschijnlijk gewoon een goede truc bedacht waardoor ze het toilet niet schoon hoefde te maken. Klantvriendelijkheid krijgt daarmee een totaal nieuwe dimensie.

Gelukkig werden we door een andere dame geholpen. Heuse krukken.

Fcking_feet

En dat op onze trouwdag. 11 jaar getrouwd.

Nu is Robert meestal niet bang dat ik wegloop, hoor, maar momenteel zou dat praktisch sowieso onmogelijk zijn.

4 Reacties op “Voetfight deel 2

  1. gefeliciteerd met jullie trouwdag en ja hoop dat gauw die ontsteking weg is en misschien had die vrouw wel geen zin in werken om dat ze die dag er voor vrij waren

  2. Leve Dees,
    Ik wist dat wij kort na elkaar getrouwd zijn, maar dat dit slechts een paar dagen is, dat was ik vergeten!!
    Op naar de volgende 11 jaren??
    Succes met je voeten, maar het lijkt me dat het al veel beter gaat gezien de foto!
    Hoop dat het met je zus goed gaat, en dat haar prognose gunstig is, duim nog steeds voor jullie.

    Dikke knuffel

    Groetjes Sandra

  3. Ha Dees, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Gossemikke jou blijft ook niets bespaard, hoop dat je intussen beetje kunt lopen.
    Dat mens zou je toch met een kruk een oplawaai verkopen….
    Hoe gaat het met je zusje?
    Liefs
    Ellen

  4. 11 jaar getrouwd! Proficiat! (een dagje of wat te laat, maar niet minder gemeend!)

    groetjes!

Geef een reactie

