Dag lieve Dieke

Rups_en_vlinder

Bron: Lao-Tse, Chinees filosoof (circa 600 v.C.)

————————————

Vrijdagnacht is Dieke overleden, 46 jaar, mama van 3 kinderen. Dieke was een prominente Amazone, één van de sterspeelsters van het Amazonetheater. Ik zal nooit vergeten dat ik haar voor het eerst zag, in Zweifall in 2008. Ze stond daar, met een BH met koplampen, sleurde een enorme koffer het toneel op, waarmee ze de wachtkamer ging versieren (met een hele lelijke vaas). Ze droeg het gedicht ‘Hier sta ik’ voor. Dat kwam aan.

Dieke staat er niet meer….

Dag lieve Dieke, bedankt voor alles. Ik heb genoten van je humor, je relativeringsvermogen en je warmte. Je was een hele bijzondere vrouw. Ik wens je man en kinderen, je moeder en de rest van je familie alle sterkte van de wereld toe. We gaan je waanzinnig missen.

2 Reacties op “Dag lieve Dieke

  1. En ik met jou!
    U

  2. Sterkte lieve Dees….

Geef een reactie

