Pimp your slipper

Met de aanstaande ziekenhuisopname bedacht ik dat ik er wel een beetje leuk bij wilde liggen. Ik weet nog dat ik 5 jaar geleden op zwangerschapsgym met de leukste twee dames, Eef en Tessa, ook alleen maar zat te keten over het negligé dat we wilden dragen tijdens de bevalling. Big Shirts zijn zooooo niet sexy en ja, de foto’s die dan gemaakt worden, zijn meteen wel voor de eeuwigheid, dus loont het de moeite om toch even na te denken over de te dragen combinatie. Wee of geen wee, that’s not the question.

Ook dit keer ging ik dus op zoek naar een passende outfit. Ik zocht eigenlijk een sexy zwart kanten 100% katoenen of zijden nachthemd met spaghettibandjes (vanwege de opvliegers) maar die aan de voorkant óók nog open te knopen is (vanwege de wonden). Hmm, die combinatie blijkt niet te bestaan. Ik kocht dus een nachthemd met een hoog calvinistisch gehalte en godzijdank kreeg ik nog een paar fraaiere outfits van de mama van een vriendin van Isis. Ik kocht ook een leuk nachthemdje, vooral leuk als je twee borsten hebt, dus die is voor later. Een gave badjas kreeg ik drie jaar geleden van mijn zus en moeder en ik kocht nog een extra exemplaar.

Soniarykielpourhmhighheelslippers

Aan mijn voeten wilde ik eigenlijk ‘hoerige’ slippers . Gewoon echt heel sexy, zoals deze hiernaast. Hakken van 7 centimeter, geslepen steentjes erop en een enorme roze pompom voorop (overigens, deze zijn ontworpen door Sonia Rykiel voor H&M en ze zijn online te koop voor 19,95). Helaas ben ik veel te dik om op zulke hakken te lopen. Blijf ik met mijn hak in een rooster hangen ofzo. Dat is nooit charmant, maar al helemaal niet met zulke hakken (en met een enorme buik- en borstwond echt medisch onverantwoord).

Sloffen_saai

Vandaag ging ik dus op zoek naar een alternatief. Helaas geen enkele slof kon mijn goedkeuring wegdragen, dus besloot ik de gekochte sloffen (9,95 bij Scapino) zelf te pimpen.

Sloffen_gepimpt

Zie hier het resultaat. Gaaf zijn ze geworden, he?

Trouwens, nu ik er zo over na denk, ik denk dat ik mijn teennagels ook nog even rood ga lakken en mijn benen scheren natuurlijk…

7 Reacties op “Pimp your slipper

  1. Wat een herkenning zeg!!! Ook in je blogje hieronder. Mijn man zei ook dat het voor hem echt niet hoefde,dat hij evengoed wel van me houdt. Andere mensen die vragen waar je aan begint, vrouw zijn zit toch niet in je borst… (en dat zijn dus vrouwen met 2 borsten die dit zeggen hè..),of ik me wel realiseer dat niet alleen ik maar, mijn hele gezin ongemak heeft van deze operatie (iedereen moet zich aanpassen omdat ik zonodig dit wil…) en meer van dat soort opmerkingen waar je niks aan hebt. De opmerking van mijn man vind ik lief. Voor hem blijf ik wie ik was en ben. Het heeft me allemaal gelukkig nooit aan het twijfelen gebracht. Integendeel zelfs.Hakken in het zand en ik ging er voor 200% voor..
    Het enige moment van spijt was de ‘day after’ maar dat is (achteraf natuurlijk 😉 ) logisch.
    Als je vragen hebt… Ik ben vers van de pers terug uit Gent, heb eergisteren een foto gemaakt van mijn nieuwe anwinst.. Mail me maar!!
    Héééééél veel succes!!!!!!!!!

  2. henriette en jan jansen

    Hoi Desiree,
    Wij wensen jou veel sterkte toe en hopelijk wordt het wat je ervan verwacht.
    We denken dinsdag aan je en zullen een kaarsje branden voor een succesvolle operatie.
    Met lieve groetjes, Jet en Jan

  3. Hoi Desiree, Ik heb je een paar mailtjes naar je hotmail gestuurd met tips en trucs…

  4. Lieve Dees, misschien te laat maar ik wil je heel veel succes wensen met je operatie!! Dat je gauw weer te been (op de prachtige gepimpte slippers) bent en de operatie een succes mag zijn. Ik denk aan je. Liefs,
    Mar

  5. Heel veel succes,en weet zeker dat je er als een prinses bij komt te liggen(pas maar op straks al die dokters aan jouw bed door die gepimpte sloffen hihi)

    liefs tamara

  6. Toi toi toi morgen met je buikflap, borstkast en gepimpte slippers. Ik hoop dat je mooi rond eruit komt en idd maar een dag spijt van heeft! (zie opmerkingen hierboven!) liefs, Isis

  7. Dees,

    als je dit leest heb je alles achter de rug en een mooi resultaat op je borst.
    En (zachtjes) mag je jezelf ook wel op de borst kloppen hoe je met alles omgaat en je je eigen weg er vindt.
    Ik steek de kaarsjes voor je aan en hoop zo iets bij te dragen voor je!
    U

Geef een reactie

