Dit jaar is het feest !!

2009 was minder stormachtig dan de voorgaande jaren maar zeker geen rustig jaar. Ik ben blij dat ik het af mag sluiten.

2010… Ik gun iedereen (en mezelf incluis) een topjaar, zo’n jaar waarvan je achteraf zegt dat dat echt een geweldig jaar was omdat echt alles alleen maar voor de wind ging.

Laatst vertelde Jack Spijkerman in het programma 5 jaar later dat hij jarenlang een spreuk had op de muur van zijn slaapkamer. Het was de tekst: “Vandaag is het feest.”

Hij zei daarover: “Natuurlijk was het niet iedere dag feest, bepaald niet, maar ik wil elke dag kunnen beginnen met de gedachte dat het feest wordt. Dan kunnen we altijd nog zien wat het wordt.”

In die gedachte sluit ik af:
“Dit jaar is het feest !!!”

3 Reacties op “Dit jaar is het feest !!

  1. Lieve Dees,

    Jij begint dit jaar in ieder geval goed met het ophangen van van de “balonnen” die je daar daarna nog jaren daar mag laten hangen.

  2. Oei wat schrijf ik weer krom 🙂

  3. Pingback: ‘Mijn bilvet maakt promotie en mag een etage hoger wonen’ | Campusblog

Geef een reactie

