Pink Ribbon Magazine 2009

In 2007 en 2008 heb ik behoorlijk getrapt tegen het Pink Ribbon Magazine. Te glossy, te gelikt, te blij. Hier en daar heb ik mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Ergens in mei zag ik een oproep staan. Er werd voor het nieuwe Pink Ribbon Magazine in het kader van het thema ‘Circle of life’ een oma gezocht met een kleinkind dat borstkanker had. Ik reageerde dat mijn oma niet meer interviewbaar was en dat het vast lastig zou zijn om een oma en kleindochter te vinden, maar dat ik wel een hartstikke leuke moeder in de aanbieding had. Ik bedoelde het lollig, maar de reactie terug was serieus. Ze wilden graag mijn moeder interviewen. En zo geschiedde. Het was bijzonder om mijn moeder te horen spreken over mijn ziekte, hoe zij de hele periode ervaren had. We mochten ook samen op de foto, gekapt en in de schmink gezet.

Het resultaat mag er zijn:

Pinkribbonmagazine

Ma, de koningin is er niks bij !!!!

En het Pink Ribbon Magazine is dit jaar echt beter. Niet alleen volgens mij, want ik ben natuurlijk niet neutraal dit jaar, maar lotgenootjes zeggen het ook. Dus, kopen allemaal, voor het goede doel (en dan bedoel ik het steunen van Pink Ribbon en niet zozeer dat jullie dan deze prachtige foto hebben van mijn moeder en mijzelf).

3 Reacties op “Pink Ribbon Magazine 2009

  1. Hmm ben benieuwd wanneer hij dan in de bus ligt, ik heb hem vooraf besteld.
    Ben nu helemaal nieuwschierig of hij wederom bijna ongelezen dit jaar de prullebak ik zal gaan.
    Het is dat het voor het goede doel is.

  2. hoi dees

    wat een mooie foto samen met je moeder heel mooi hoor

  3. wat een topfoto van je.
    ik heb het magazine pas bij bijenkorf meegenomen en ga je artikel opzoeken!

Geef een reactie

