Boek is af

 

Hairwassers_mailing_cover_4

Kanker is K

Zesendertig, in de bloei van je leven en dan patsboem … diagnose borstkanker. Die enorme plek in haar borst blijkt geen klierweefsel te zijn, zoals eerder was gezegd. Het is kanker. Désirée H. weet meteen: ‘Dit betekent een slechte prognose en ik moet knokken om niet dood te gaan. Ik kan niet doodgaan. Ik heb een kind van tweeëneenhalf jaar en zij heeft een mama nodig’. Vanaf dag drie heeft zij geprobeerd zo eerlijk mogelijk te schrijven en dat levert een dagboek op waarbij je soms de tranen in je ogen schieten, maar waarbij óók veel te lachen valt.

Met gepaste trots kijk ik naar mijn boek. Het eerste exemplaar ligt hier voor me. Vanaf vandaag is het te bestellen bij http://www.boekscout.nl/html/boek.asp?id=872 . Het is komende week voor gereduceerd tarief te bestellen. Ik kan niet beoordelen of mensen het ‘leuk’ vinden om te lezen, als je ineens alles achter elkaar leest. Ik hoop dat mensen die het kopen en lezen er iets mee kunnen. Ik ben wel heel benieuwd.

Mijn belangrijkste doel was een exemplaar voor Isis. Dat is gelukt.

12 Reacties op “Boek is af

  1. Marianne Tiggelman

    Wauw… super is dit Desiree… niet de aanleiding natuurlijk, maar wel het boek. Ik heb hem meteen besteld, kan niet wachten…
    Knuffel

  2. Hoi Dees, kreeg een mail van boekscout en heb ‘m natuurlijk meteen besteld!

    Liefs
    Ellen

  3. Binnenkort ook in onze boekenkast.

    Mandy & Carla

  4. Cecile ben trots op je!!maar dat zijn volgens mij veel freya meiden.

    Ook hier kunnen we deze vakantie met jouw boek languit op de bank ploffen.

    liefs tamara

  5. En op naar deel 2 mét happy ending!!!

  6. henriette en jan jansen

    Hoi Desiree,
    Wij hebben vandaag je boek per post ontvangen. Mooie uitgave.
    We gaan het zeker herlezen.
    met groetjes, Henriette

  7. Ligt volgend week klaar om gelezen te worden, je hoort van me, liefs Tineke

  8. Ha Dees, ik las dat meiden het boek al binnen hadden, hehe vanmorgen was ik dan aan de beurt.
    Mooi de omslag (vooral door het verhaal over de foto) maar ook de herkenbare roze kleur van je log.
    Prachtig, en dan heb ik ’t niet eens over de inhoud!

    Liefs
    Ellen

  9. Jajajaa vanmorgen lag er een goed ingepakt pakketje op de mat met daarin jouw boek wowwww hij is in t echie nog mooier.

    Ben er al in begonnen hoor!!

    Meid Isis heeft een mama waar ze enorm trots op kan zijn(en een prachtboek voor als ze straks 40 is haha en ze zal m vast niet voor dr wiebeltafel gebruiken

    liefs tam

  10. Net terug van het schoolfeest van onze oudste en je boek is er! Super. Ik zal er vandaag op een normaal tijdstip aan beginnen.

    Groetjes, Natascha.

  11. Lieve Desirée,
    Afgelopen vrijdag viel het boek bij mij in de brievenbus.
    Ik vind de foto op de kaft zeker zo goed als die van de fotograaf. En … het leuke is, dat nu het hele boek eigen werk is, zowel inhoud als kaft. Wel leuk dat je op je zoektocht naar de herkomst van de originele foto weer leuke contacten hebt kunnen leggen.
    Het boek ziet er heel goed uit en aangezien ik bijna vakantie heb, kan ik er snel in gaan lezen.
    Ik weet niet wanneer jullie vakantie hebben, maar ik wens jou, Robert en Isis heel veel vakantieplezier toe.
    Liefs, Jeanne.

  12. Meis, het lag een week of 2 geleden op de mat….helemaal vergeten je even te berichten hierover! Ik ben er zo voor en na in ’t lezen, ken ieder verhaal nog! Ik ben zó trots op je, dat wilde ik je graag nog even laten weten! Achteraf gezien is het allemaal zó snel gegaan (naja, voor een buitenstaander dan…..). Het is gewoon alweer meer dan 2 jaar geleden dat de ellende begon. Naja, je staat in ieder geval te pronken in onze boekenkast!
    Fijne vakantie (als je die al hebt… wij pas over 4 weken….)

    Liefs Anja!

Geef een reactie

