Boek

In navolging van mijn borstkankervriendin Mandy, die haar boek ‘Ongebroken’ uitgaf, gaat ook mijn blog in boekvorm verschijnen. Het boek gaat heten: ‘Kanker is K, maar ik ontmoet wel leuke vrouwen’. Helaas zonder plaatjes en zo, maar al met al lijkt het mij leuk om een exemplaar in mijn kast te hebben staan (en wie weet geldt dat voor andere mensen ook).

De uitgever wil aan een aantal mensen een promotiemailing sturen op het moment dat het boek beschikbaar is. Als je belangstelling hebt voor mijn boek en deze promotiemailing wilt ontvangen, stuur me dan een mail. Ik ga dan het emailadres doorgeven aan de uitgever. Ik moet minimaal 40 privé-emailadressen aanleveren, dat is onderdeel van het concept.

Het boek gaat waarschijnlijk 16,95 kosten en in de introductieperiode zal dat voor geadresseerden goedkoper zijn (maar uiteraard is er geen koopverplichting of zo…). De uitgever heeft mij verzekerd dat je e-mailadres alleen gebruikt zal worden voor het verzenden van de promotiemailing van mxedjn boek. Je zult dus éénmalig een bericht van hen ontvangen.

11 Reacties op “Boek

  1. Natuurlijk wil ik jouw boek ook lezen! Ook al ken ik al heel veel van je tekst 😉
    Geef maar door, je hebt mijn e-mail hé?
    Liefs, Diana

  2. Plien (Pauline)

    Hoi Dees, geef mijn e-mail maar door hoor. Ik reageer niet heel vaak, maar leef wel met je mee en ben zeer zeker geinteresseerd in je boek. De een adresheb je vast, maar er zullen er zeker veel meer volgen! Succes…

  3. Ja graag, ook mijn mailadres doorgeven!

  4. Mariet van Schijndel

    Je mag mijn e-mailadres wel doorgeven Desirée. Ik vul het hierboven altijd in, maar ik weet niet of jij het dan te zien krijgt.
    Veel succes ermee.
    Mariet

  5. Hoi Desiree,
    Ik heb interesse in je boek! Volg nog steeds je blog.
    groetjes, ook van Rob, Marije

  6. henriette en jan jansen

    Hoi Desiree,
    Ja! wij willen het boek t.z.t. graag ontvangen.
    Graag 2 exemplaren. ook voor Esther. Ze volgt je weblog ook.
    lieve groetjes, Jet

  7. Mies van der Laan

    Hiervoor wil ik wel even ontlurken :-). Zet mijn adres er maar bij.

  8. Hallo jij! Je kent me niet maar lees wel je blogs. Via coller ben ik hier achtergekomen.
    Ik wil ook graag je boek ontvangen.

    Natascha.

  9. Hey Dees, wat een goed idee om je blogs in boekvorm te gaan maken. Echt super en volgens mij absoluut de moeite waard!
    Je hebt mijn privé-mail nog wel toch, om op je lijstje te zetten. Ik hoor het graag!
    Liefs, dikke knuf, Pele

  10. Beste Dees, ik volg al geruime tijd je dagboek. Heb ooit met je gemaild in onze behandeltijd (ICSI) en jij gaf mij toen waardevolle tips en advies. Heb helaas nooit de goede woorden gevonden om je te troosten of te ondersteunen. Desalnietemin vind ik het echt heel knap hoe jij je er doorheen slaat! Helaas worden ook wij geconfronteerd met deze rotziekte. Hele zieke zwager (hersentumor) en nu ook een kennis. Bij haar is borstkanker geconstateerd. Had mijn hoofd al gebroken over wat ik nu zou kunnen zeggen of doen om haar te ondersteunen. Las nu je weblog en ik vroeg mij af of ik wellicht je boek zou kunnen ontvangen om het aan haar door te kunnen sturen. Hier haalt ze vast heel veel kracht uit! JIj ook heel veel sterkte met alles. Groetjes Eva Stevens

  11. hoi dees,
    je zult vast wel over je noodzakelijk aantal mailadressen heen zitten maar ik geef me ook graag op!
    Bedankt voor je immer mooie, ontroerende en pakkende stukjes die zo’n levenswijsheid verspreiden.
    het beste met je!!!!!
    lieve groet Annemiek

Geef een reactie

