Infraclaviculair kliertje

Vandaag uitslag gehad van de patholoog. Het was waarschijnlijk geen cyste, maar een ‘infraclaviculair kliertje’ (mooi woord voor Galgje…), maar alles wat er gevonden is, was GOEDAARDIG….

(en dan ben ik toch blij dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan, want het was dus wel iets en nog wel een kliertje ook…)

8 Reacties op “Infraclaviculair kliertje

  1. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    gelukkig !

  2. Wat een klier !!!!!

  3. HA Dees, lees je blog nog zeer regelmatig, goed nieuws maar kan, althans probeer me voor te stellen wat de angst is. Mijn goede vriendin, je hebt haar ooit eens ontmoet, maakt soortgelijke dingen mee…helaas minder goed nieuws.
    Geniet van al deze lentezon! Liefs
    Tineke

  4. hai Dees, fijn dat het weer goed was! lekker checken. dankjewel voor je aanbod wat me via Hilde bereikte! ik laat het even rusten en als ik wat sterker ben pak ik het op! doei! tot de volgende verjaardag! Fief

  5. Ik ga je kliertje even googelen, weten we ook weer wat dat is…..
    Naja, opluchting dat het weer oké is!!! Op naar een zonnig weekend!

    Groetjes Anja!

  6. Hond weer in het hok, en laat ie nu ’s een poos niet blaffen.

    Ellen

  7. Hi Dees, blij voor je.
    Angst is slopend. Er een plekje voor vinden kost aandacht en tijd.
    Knuff. Es

  8. Oh, dat googelen bracht me ook niks verder…..Ben niet zo medisch aangelegd!!!! Hahahahaha!

Geef een reactie

