Free your mind

Isis_free_your_mind

4 Reacties op “Free your mind

  1. als ik jullie daar zo zie zo samen naast elkaar, jij en Isis, dan raakt het me diep! Wat een prachtige wezens, dan regent het weer zonnestralen, dan zie je hoe jullie lijken en toch ieder een eigen mens zijn, en hoe de ogen van jullie allebij zo mooi, lief en gedetermineerd zijn. Isis wat meer dromerig, jij wat meer onderzoekend. Wat een schoonheden!!! Wat een zachte kracht en wat een liefde!

    Lieve Dees, heel veel sterkte met je angsten, wat kan ik zeggen? ik wou dat ik kon toveren, ik kan je alleen maar sterkte ne wijsheid wensen! dikke kus
    Fré

  2. Ik twijfel, Isis is toch veel blonder? Is het een jeugdfoto van jou Dees? Het is in elk geval een beeldschoon meisje.
    De angst handelen, het blijft he…
    Mijn 5e “verjaardag” is net om en ik stel juist de controle uit, raar misschien, want ik was juist blij met de controles en nu ben ik een struisvogel na ja, een brein zit raar in elkaar en kan je niet altijd sturen zoals je wilt.
    Ellen

  3. Wat een mooi meisje is het toch, die Isis! Ik kan me nog een blog herinneren van verleden jaar, waarin je schreef dat je met Isis naar de kapper was geweest….Ik schreef toen dat ik wou dat ik dat durfde met Anne…. Nou, we hebben het gedurfd! Het is niet helemaal kort, maar we kunnen ’s morgens kammen en klaar! Geen staartjes meer…… Naja, zinloze info voor jou, maar bij het zien van deze foto moest ik meteen daaraan denken!

  4. Mijn advies druist waarschijnlijk tegen dat van alle anderen in…maar luister naar je lijf!
    En jij kent het het beste!

    U

Geef een reactie

