Vette lever

De lever liet GEEN uitzaaiingen zien. Hij was alleen een beetje witter, dus een beetje vervet. Joehoe, ik heb een VETTE lever. Poeh, opgelucht, enorm opgelucht…. (en weer voor niks de hele nacht niet geslapen).

13 Reacties op “Vette lever

  1. Wat een opluchting!
    Gefeliciteerd!

  2. Hoi Dees,

    Zoals je weet wordt er hier in het ziekenhuis geen bloed meer geprikt.
    Eind vorig jaar ben ik om te kijken of ik nog van meer rest klachten af kan komen naar een mesoloog gestapt.
    Daar kreeg ik ook te horen dat o.a. mijn lever vervet zou zijn.
    Volgens haar heeft de hormoontherapie hier ook invloed op.
    Ben begonnen met Livocin Liquid van Holisan wat hier positief op zou werken.

  3. De links zijn weer terug.
    Alleen Rebecca blijkt van het web afgehaald te zijn.
    Toch weer even slikken.

  4. Hee, wat een opluchting!
    Wat een stressige toestand blijft ieder pijntje, verandering of veranderde waarde, toch?
    Maarre, ‘gefelicteerd’ met je ietwat vervette lever…

  5. Nouja, een iets vervette lever…
    Weer een slapeloze nacht voor niks….
    Ben blij dat het goed nieuws is!

    Liefs Anja!

  6. he gelukkig goed nieuws!!!
    wat zag je er trouwens prachtig uit tijdens de uitzending en wat verwoord je alles weer helder. de wereld heeft geluk met jou, dapper mens! dikke kus Fré

  7. Mijn hemel, Dees!
    Ik lees het nu pas…wat een spanning weer, bwleah! Goddank alleen een beetje vet, dat trekken we wel ;-)))

  8. Oh meissie, weer spanning! Maar gelukkig alles goed!!!! Kus! Daan

  9. Jezus zeg, mag ik blij zijn dat ik dit pas las NA de uitslag? Spaart mij ook enorme zenuwen. Wat een verschrikkelijke klootzak, die kanker. Slaap nu weer zacht Dees…

  10. Hoi Dees, een beetje late reactie, goed nieuws gelukkig!!
    Ik sluit me bij Isis aan, vorige week is mijn 2e soulmaatje overleden, gister een mooi afscheid waar wij 5 vriendinnen allemaal bij waren, een heel speciaal bloemstuk laten maken, ze hield van Lotusbloemen, die zijn speciaal ingevlogen, symbolisch voor iedere vriendin eentje. Het was heel raar om weer voor een zaal te staan en een afscheidsbrief voor te lezen zucht.
    Liefs
    Ellen

  11. wens u heel veel sterkte met de verwerking van uw borstkanker.ben zelf geopereert op 30-5-08 aan prostaatkanker.deze is verwijderd.tot op heden positive bloeduitslagen.heb ook vervette lever.vermoedelijk van de anti epressie geneesmiddelen(fevarin).p/s leuke foto met een lief koppie

  12. ook ik wil je veel sterkte toe wensen ik zelf ook prostaat kanker gehad en in 2004 twee kwaadaardige knobbels verwijderd in de darmen en mijn lever is heel zwaar vervet ben er nu hard me bezig maar val niet mee kan niet leggen of slapen dus ik weet heel goed waar je doorheen moet ik zou zeggen geniet van elke dag dat je gezond ben sterkte en groetjes doei

  13. mijn leverwaardes zijn te hoog dus echo gehad en daar kwam uit een beetje vette lever maar wat houdt dat in? de dokterassitente kon er weinig over vertellen 😦
    kunnen jullie me helpen want maak me best druk en kan pas maandag bij dokter terecht.

Geef een reactie

