Hond in hok

Hond_in_hok

Ja hoor, goed gekeurd. Op de MRI en op de mammografie is niks raars te zien. MOOI…… De pijn in mijn heup is afgenomen, dus die noem ik niet meer en de pijn op mijn kop ook.

Heb de hond in een hok geknald en hoop weer even angstvrij te zijn…

12 Reacties op “Hond in hok

  1. Pffff, Desire, pak van je hart. Ik hoop ook echt dat je even wat minder angst mag voelen. Ben benieuwd naar Isis’s schoolervaringen! Ze zijn gauw groot, he?

  2. Dit soort berichten lezen we graag.
    Tot morgen.

  3. Gefeliciteerd, meissie, weer even rust. Ik heb vandaag ook mammo en echo laten maken, vrijdag uitslag. Wat doet die pletmachine toch zeer, hé? Ik ben blij voor je.
    Dees, ik zie je morgen. Vind het eigenlijk wel serieus eng met die warmte! Maar het is voor een goed doel. Tot dan, Man

  4. Ja!!!! gelukkig goed nieuws en laten we hopen dat die stomme hond in zijn hok blijft. Hoe vond Isis het op school? ze ziet er zo wijs uit op jouw foto’s, wat een mooi meisje…
    dikke kus Fré

  5. Goed nieuws aan het begin van 2009 !
    Ik hoop dat je vanaf alleen nog maar hele goede berichten mag plaatsen. Dat het goed gaat, dat je geen pijn hebt, dat je opvliegers verminderen …
    En dat je zorgen wat vervagen !
    Je hebt het knap gedaan in 2008 !
    Ik neem mijn petje voor je af.
    En genieten, want voor je het weet is Isis 18 en is ze helemaal groot.

  6. He Dees,

    Van harte gefeliciteerd!

    Esther

  7. Poeh wat een goed nieuws en opluchting! Trouwens super dat je niet een week op de uitslag hoeft te wachten.
    Heeft de zenuwblokkade eigenlijk geholpen tegen de opvliegers?
    En nog een vraagje, wanneer is de uitzending van dat Teleacprogramma?

    Liefs
    Ellen

  8. Lieve Desirée,
    Dat is nog eens een goed begin van het nieuwe jaar. Van harte proficiat!
    Ik wens dat jullie op het einde van 2009 kunnen zeggen: DIT JAAR KAN NIET MEER STUK. Het begin is in ieder geval al gemaakt.
    Lieve groetjes van Jeanne.

    P.s Een ‘top-foto’ van Isis bij de kerstboom.

  9. Zo dat is nog eens een goede start van 2009. Proficiat en stop die hond maar heeeeeeeeeel ver weg !

    Dikke kus,
    Marieke

  10. Meis, een dikke proficicat! Dat zijn nog eens de berichten die we graag lezen! Laat die hond nu lekker in dat hok!! Ik hoop dat dit de trend mag zetten voor de rest van dit jaar en vele, vele jaren die nog komen!

    Groetjes Anja!

  11. Girl Power!!!!!!
    En misschien had je het wel letterlijk op je heupen?
    U

  12. Pfff gelukkig. inderdaad fijn dat je niet in onzekerheid hoeft te zitten en dat je weer ruimte in je hoofd hebt om te kunnen genieten!

Geef een reactie

