Happy New Year

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Met enige melancholie luid ik 2008 uit. Er ligt weer een jaar achter me…. En ik ben er nog….. En hoe… Laat 2009 maar komen. Ik ben er klaar voor. Ik hoop dat het vuurwerk vannacht de kwade geesten verjaagt en dat het ze daarboven duidelijk maakt dat ik nog lang niet kom !!!!!

Ik wens iedereen veel gezondheid, veel lol en veel liefde in het komende jaar !!!!

3 Reacties op “Happy New Year

  1. desiree, robert en Isis,
    wij wensen jullie een heel goed 2009 toe en dat het allemaal mag brengen wat jullie wensen.
    heel veel groeten van jet en jan

  2. Voor jullie ook de allerbeste wensen, dat 2009 maar een heel goed jaar mag worden!!!

    Liefs Anja!

Geef een reactie

