Toverbol

Borst_toverbol

Mijn tiet, die is een toverbol
’t Is echt, ’t is heus, ’t is raar maar waar
Een ti-ta toverbol, ’t is raar, ’t is raar maar waar

4 Reacties op “Toverbol

  1. Dan ben je Ti-Ka de tovenaarsdochter.
    http://www.123luisterboek.nl/fragment/Ti-Ta-Tovenaar.html
    Enne maandag ? Leuk ?

  2. Dat si voor het eerste dat je iets lijfelijk laat zien. Maar het mag zeker gezien worden. Gelukkig is het rare nu maar van tijdelijke aard.
    U

  3. He Dees,

    Ik moest vreselijk lachen om je toverbol. En ik moet van mijn man zeggen dat de toverbol er zeker wel mag zijn hoor!

    Groetjes Esther

  4. Hee Dees, Jeemig, ik ben zo lang niet meer langsgeweest… En dan ineens zo’n foto waar ik van schrok, gelukkig kon in gelijk lezen dat het goed is. Benigne. Maar wat hou je toch altijd angst he? ‘Levenslang’ heb je gewoon gekregen…
    Fijn om weer een beetje bij te zijn. Je ziet er mooi uit! Wat staat dat haar je goed!
    Liefs Talitha

Geef een reactie

