Vrachtwagen

Ik had gedacht dat ik afgelopen week, tussen de echo en biopten door en wachtend op de uitslag, wel gewoon kon werken. Dat was ik serieus van plan. Achteraf kan ik maar niet snappen dat ik dat echt gedacht heb. Door andere omstandigheden moest ik me ziek melden en dat was maar goed ook.

Ik heb echt onderschat wat deze spanning met me zou doen. Het was zenuwslopend, zo heftig dat ik nu nog steeds het gevoel heb dat er een vrachtwagen over me heen gereden is. Geestelijk een enorme last van mijn schouders, maar lichamelijk blijkt dat dan toch niet zo te werken. Mijn hele lijf doet zeer. Ik slaap nog steeds erg slecht, nóg slechter dan normaal. Het heeft echt tijd nodig.

Ondertussen heeft de Goedheiligman de kinderen in onze familie weer schofterig verwend, voordat ie met schimmel en Pieten weer naar Spanje afreisde. Heerlijk avondje met blije kindjes…

 

 

5_dec_bakfiets_1_25_dec_cadeautjes_1_25_dec_cadeautjes_2_25_dec_bank_1

5 Reacties op “Vrachtwagen

  1. Jezus Dees, zo lees ik een paar daagjes je blog niet, zo zie ik ineens een hoop spannende dagen….. Sjonge wat moet die vuist strak om je keel gezeten hebben de afgelopen week. Ik hoop dat je gauw weer een beetje tot rust komt en wat je schrijft is zo herkenbaar; ik voel ook alle dagen ieder pijntje en dat is héél frustrerend en bovenal vermoeiend.
    Morgen is voor mij een spannende dag; de uitslag van het gen-onderzoek….dus ook hier weer spannende tijden.
    Veel liefs en een dikke knuffel,
    Marieke

  2. Je hebt weer een spannende tijd achter de rug lees ik. Gelukkig alles oké, maar wat een schrik weer.

    Ik hoop dat je nu weer in wat rustiger vaarwater terecht komt.
    En pakjesavond is een goed begin, want niks zo heerlijk als blijde kindergezichtjes, toch?

    Knufff!!!

    Anja!

  3. Hè gats Dees, wil je niet zo eng doen? Heel goed van je dat je zo alèrt bent en goed onderzocht bent. Maar het enige B-woord dat in de maand december wil horen/lezen is de B van Berliner-Bol. En de K mag niet anders dan gevolgd worden door .laas of .erstmis.
    Zo te zien hebben jij, familie en kindjes, wel genoten van Sinterklaas. Heerlijk hèh; ik heb ook met tranen in mijn ogen, discreet verstopt achter de videocamera, mijn kindjes gade geslagen, hoe ze verrast werden door onze goedheiligman.
    Liefs, Mikki

  4. Sodeju Dees, wat een spanning en een opluchting en een stress, geen wonder dat je je beurs voelt van het doorstaan van alle emotie!! Ik probeer me een voorstelling te maken bij het hijgen van die hond ineens zo dichtbij in je nek, voor jou en je naasten, en kan me zo goed indenken dat het allemaal z’n sporen nalaat… Hoop dat je een beetje bijgekomen bent, take it easy! Liefs, Mar

  5. Jeetje Dees, wat een spanning!!!!
    Ik heb dan ook met heel veel spanning alles gelezen…Gelukkig een goede uitslag…Maar wat moet dit veel omhooghalen bij jullie weer….

    X Esmée

Geef een reactie

