Roodkeeltje

Bleeeeeeh,….. Ik ben ziek. Vorige week had ik me al een paar dagen ziekgemeld omdat ik niet meer op mijn benen kon staan, maar dinsdag voelde ik me gewoon weer goed en ben weer aan het werk gegaan. Beetje verkouden, beetje hees, maar meer was het niet. Drukke week gehad, dat wel. Zaterdagavond kreeg ik het ineens heel koud en ik had gruwelijke pijn als ik wilde slikken. Keelontsteking. Ik viel zowaar op de bank in slaap. Zondagochtend voelde ik me echt ziek. Ik ben nog wel even opgestaan maar al snel weer in mijn bed gaan liggen. Koorts, rillerig en vreselijke pijn in mijn keel. De hele dag in bed gelegen. Dat is echt niks voor mij, daar krijg ik rugpijn van. Zelfs na de chemokuren ben ik altijd opgestaan. Zucht…. Snel opgezocht of pillen me konden helpen, maar griep en keelontsteking schijn je gewoon uit te moeten zieken. Getver,… niks aan.

Goed nieuws heb ik ook nog. Ik heb echt de indruk dat ik minder opvliegers heb. Ik registreer niet, dus de indruk is van doorslaggevend belang. Het is nog niet gereduceerd tot 1 a 2 per dag, maar hopelijk is dat een kwestie van tijd.

9 Reacties op “Roodkeeltje

  1. Op het ziek zijn zat ik niet te wachten, maar wel over nieuws van je opvliegers. Wat super dat je al het gevoel hebt dat het de goede kant op gaat!

    Toi toi toi nog even hoor!

  2. Helaas is het dus niet gebleven bij een zere keel, beterschap meid!!

  3. laat jij je maar eens verwennen! op 24 okt ben je weer beter he?
    Beterschap!

  4. Beterschap!!! Ik hoop dat je bevindingen kloppen en je opvliegers snel iets uit het verleden zijn!

    Groetjes Anja!

  5. Ha Dees,
    Tja, er staat toch zo’n 3 tot 4 weken voor een grotere verbetering.
    Wanneer gaat Mandy naar JWK?
    Ik heb mailcontact gehad en ga van de planner horen.
    Hoest met je keelontsteking? En hoe gaat het met je haar??!
    Greetzzzz.. Esther

  6. dees heel veel beterschap meid

    xxx

  7. Wel snel weer opknappen hoor! Nog ruim een week heb je šŸ™‚
    Liefs, Marloes

  8. ha Dees, geloof dat de griep door heel Europa waart! hier in Portugal heeft ook de een na de ander t te pakken. beterschap!
    Daan

  9. Wat waart er rond ja, of we al niet genoeg hebben… lig al dagen flatout in m’n bedje, slaap idioot veel en zweten bar, zijn geen opvliegers trouwens grinnik.
    Misschien ook iets teveel emoties hier, zal ook meespelen.
    Dees jij bent altijd zo goed met lieve acties etc. Ken je de Dreamfoundation? Zaterdagmiddag op SBS6, de Tuinruimers, een bijzondere uitzending wordt dat, een heel lief lotje had dat als laatste wens. Op de dag van oplevering werd ze naar het zkh gebracht en met spoed geopereerd, het was zinloos. In heel NL hebben we via haar log meegewaakt, een week lang, een bijzondere en intense ervaring want de meesten kenden haar niet persoonlijk. Ze heeft toch nog haar tuin gezien, ambulance heeft haar een half uurtje naar huis gebracht zucht.
    Ze bracht dichtbundels uit, nu wordt haar log gebundeld met stukjes tekst van allemaal en uitgegeven, droef, maar toch voor haar gezin en familie een prachtige herinnering. Waarom vertel ik dit? Ze deed me qua schrijven erg aan jou denken, wil maar zeggen ik hoop nog heeeeel lang jouw logje te volgen, dit zijn monumentjes hoor!

    Liefs en beterschap.
    Ellen

    PS ik heb gereageerd op Hans’ oproep over “e-health”…

Geef een reactie

