Runtje

Zondagochtend 21 september was het dan zover. We zouden het Runtje Schijndel gaan fietsen. De week ervoor vreesde ik nog dat het de hele dag zou gaan regenen, zoals bij de Ride for the roses in 2006 (waar Carola en ik 30 kilometer door de stromende regen fietsten). Gelukkig was het tegendeel waar. Het was hartstikke mooi weer.

In Schijndel bleek er een grote groep mensen op ons te wachten. Familieleden, vrienden, collega’s en buren. Onze groep bestond in totaal uit 27 mensen. We kregen allemaal een roze Amazone-ballon aan onze fiets en gingen op pad. Mijn ouders hadden voor mij een electrische fiets kunnen lenen van de fietsenmaker in Den Dungen. Kon ik af en toe stiekem een beetje bij brommen.

Het was een mooie tocht met hier en daar een stop. De 42 kilometer bleek goed vol te houden (en niet alleen voor de mensen met een electrische fiets, haha). Erg leuk. Echt bijzonder. Het was voor mij echt een symbolische tocht, omdat ik anderhalf jaar behandelingen tegen borstkanker achter de rug heb. De opbrengst was voor Stichting De Amazones, in totaal 1100 euro.

Runtje2_eigen Runtje2

Runtje6Runtje5_2

Bedankt allemaal, het was een geweldige dag !!!!

6 Reacties op “Runtje

  1. Lieve Dees, wat geweldig, je hebt het echt gedaan. Wat een mooie symbolisch stap. En wat fijn te voelen dat je er zo van geniet…
    liefs van Fré

  2. Lieve Desirée,
    Ook Wil en ik hebben van de fietstocht genoten. Het was lekker fietsweer en de tocht ging door een mooi gebied.
    Leuk, je weer eens gezien te hebben. Je ziet er fantastisch uit. Een buitenstaander ziet niet dat je zo’n zware last meedraagt.
    Samen met jou en je familie hoop ik dat je geen gendrager bent. Desirée, op het moment dat ik dit schrijf is het een zonovergoten dag en dat is wat ik jou wens: een zonovergoten toekomst en een punt achter wat geweest is.
    Liefs van jeanne.

  3. Hee Dees,

    Een zeer kuntje van het rundje of valt het mee?
    Proficiat met deze fysieke topprestatie maar vooral met je mentale kracht. Een wereldwijf ben je!

    Kizz Ans

  4. Dees, dat heb je maar weer mooi gedaan! Een mooie, symbolische afsluiter van een akelige periode. Nu hopelijk een prachtige, vooral erg lange, toekomst vol zon, geluk, liefde en gezondheid!!!

    Dikke smak!!!

    Anja

  5. hoi Desirée,
    Wij hebben genoten van de mooie fietstocht. Het was ook heel gezellig om in zo’n grote groep te fietsen. En dat allemaal voor hetzelfde doel.
    met lieve groetjes, Jet

  6. Goh super Dees en andere meiden!

    Dat was zeker beter dan toen hier in U zeg.
    Zag alweer allerlei uitingen dat de Pink Ribbon maand weer begint en dacht ineens Dees, heb je ooit reacties gehad op je boze brieven vorig jaar (time flies he).

Geef een reactie

