Feestje en runtje

Een ‘beetje’ brak zit ik hier te typen. Gisteren een tuinfeest gegeven ter ere van Robert’s 50e verjaardag (aanstaande dinsdag) en mijn 38e verjaardag en dat ik er nog ben. Meteen ook een soort housewarming. Gewoon een feestje met een heleboel redenen. Het was lekker druk, lekker zonnetje, tap in de tuin, indonesisch buffet, rare combinatie van mensen (buurt, familie, vrienden), maar wel erg leuk. We zijn ongelooflijk verwend met prachtige bloemen, cadeaus, wijntjes en je kunt het zo gek niet bedenken… We lagen laat in bed, met ons hoofd nog vol, dus echt goed geslapen heb ik niet.

Ik wil iedereen bedanken voor de aanwezigheid, voor de cadeaus, met zoveel zorg uitgekozen, voor alle gezelligheid. Onvergetelijk, echt waar !!!

Verder wil ik even laten weten dat ik op 21 september aanstaande in Schijndel het Runtje Schijndel ga fietsen. Het is een toertocht van 42,2 km. Het inschrijfgeld bedraagt 5 euro en de helft daarvan komt ten goede aan mijn lotgenotenforum De Amazones, voor jonge borstkankerpatiëntes. Mijn moeder heeft haar vriendinnen gemobiliseerd en ook twee vriendinnen hebben zich al aangesloten.

Ik had de Ride for the roses willen fietsen, als afsluiting van mijn kankerbehandelingen, maar helaas, de inschrijftermijn was vervroegd en toen ik me wilde inschrijven, was de inschrijving gesloten. Gelukkig is Schijndel net naast het dorp waar mijn ouders wonen en daar fietsen is eigenlijk veel praktischer en leuker. Het wordt mijn tocht, want kort daarvoor heb ik mijn laatste Herceptin gehad.

Wie fietst er mee?

5 Reacties op “Feestje en runtje

  1. Wie weet Dees, ik hou het in gedachten. Maar eerst Leontien’s ride en misschien zijn we daarna wel zo enthousiast dat we een manier verzinnen om onze fietsen in Schijndel te krijgen.

    Car

  2. Nou Dees, meer redenen voor een feestje heb je naar mijn idee ook niet nodig!! Heerlijk dat jullie zo genoten hebben!!!
    Enne…. veel succes met fietsen!!
    Je zult vast een berg mensen mobiliseren, dus ik kan meteen heel eerlijk zeggen: not me….

    Welterusten!!

    Anja!

  3. Ik fiets niet mee, maar zal ik je aan komen moedigen?? Zo te lezen wonen jouw ouders bij mij in de buurt!!!
    Goed trainen he??

    Liefs, Petuut
    (van OBgyn)

  4. Lieve Desirée,
    Zo, ik ben weer bijgelezen. Het was namelijk al een poosje geleden dat ik je weblog bezocht.
    Als ik op 21 september kan, fiets ik zeker mee.
    Ik heb gehoord, dat jullie er binnenkort gezellig met de familie op uit trekken. Alvast een fijne vakantie toegewenst.
    Tussen twee haakjes: je ziet er ontzettend mooi uit op de foto.
    Liefs van Jeanne.

  5. Ha Dees, alsnog gefeliciteerd met je Abraham!

    Wat leuk dat je weer aan zo’n lange fietstocht mee kunt doen, hopen dat het dan beter weer is dan destijds in U he!

    Liefs,
    Ellen

Geef een reactie

