Nieuwe foto

En inderdaad,… op verzoek van velen is hiernaast nu de foto te vinden van de nieuwe Dees. Op de oude leek ik al heel lang niet meer. Mijn Dyanne Beekman-kapsel zit vooral in de ochtend nog wel zoals ik het bedoeld heb, maar naarmate de dag vordert, wordt het kapsel saaier, truttiger en vooral minder hip. Dat vraagt om bijwerken, maar dat doe ik dan weer niet. Ik hoef zelf immers niet naar mijn eigen kapsel te kijken. Om te krijgen wat ik wil, moet er toch nog zeker zo’n 20 cm bij. Hmmm… geduld is een schone zaak. Overigens,… géén chemokrullen te bekennen. Voor de outsiders, veel mensen krijgen na chemo krullen en dat betekent voor sommigen een kop onhandelbaar kroeshaar en voor anderen een kop prachtige krullen. Voor mij GEEN krullen. Ik overweeg een schadeclaim in te dienen bij de leveranciers van mijn chemo. Woeste krullen, dat is toch altijd wel mijn droom geweest. Qua haar dan he…..

11 Reacties op “Nieuwe foto

  1. leuk Dees, mooi koppie

  2. dees mooie foto hoor meid

    gr annemarie

  3. Mooie foto meis!
    En je ziet er goed uit hoor!!

  4. Dees, je ziet er prachtig uit!!!
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    En nog even het favoriete verjaardagsliedje van Sterre:
    100 jaren leven,
    100 jaren leven,
    100 jaren leven in de gloria,
    in de glooooria,
    in de glooo ri ja.
    Hieper de piep…HOERAAAAAA!

    Werd 2 maanden geleden door Sterre op Bas zijn verjaardag gezongen. Voorheen nog nooit stilgestaan bij die tekst, maar nu deed het ons wel wat.

  5. Lieve Dees,

    Je ziet er fantastisch uit, je stralende ogen springen uit de foto.
    Ook ik wil je alnog van harte feliciteren met je 38 lente’s. Hoop dat jullie genoten hebben op de apenheul.

  6. Mariet van Schijndel

    Hartstikke mooie foto Desiree. Jammer van die krullen, maar een mens wil toch altijd iets anders dan dat de natuur hem toebedeelt. Dit staat je heel goed.
    Groetjes,
    Mariet

  7. Hadden wij niet dezelfde chemo? Hihi, ik wilde juist wel wat stijler haar, ging niet door! Leuke foto Dees!
    Liefs, Diaan

  8. Hoi Dees,

    leuk koppie hoor zo. Staat je leuk dat korte haar.

    Groetjes Diane

  9. mooi kapsel hoor! staat je uitstekend! lieve groetjes uit Sint-Oedenrode

  10. Wauw! Mooie foto van de nieuwe Dees. Echt super! Bedankt voor je uitnodiging, leuk weer een feestje! Zit nu nog op de salesmeeting….vermoeiend, hoor!
    Ik bel je volgende week.
    Kuss,
    Man

  11. Je ziet er mooi uit meid.
    Hele leuke foto,
    liefs rody

Geef een reactie

