Kindje

Onlangs lag ik met Isis in bed TV te kijken en er was iets met een klein babietje.
Isis zei tegen mij: “Mama, ik wil ook zo graag een klein babietje.”
Ik zei: “Ik ook, maar omdat ik ziek ben geweest aan mijn borst, kan ik nu geen babietje meer krijgen, maar dat vind ik wel heel jammer……..”

Er viel een korte stilte en toen zei Isis: “Maar mama, gelukkig heb je al een kindje hè…..”
Ik, helemaal ontroerd: “Ja, hè, en gelukkig nog wel zo’n mooi en lief kindje….” (waarna ik haar natuurlijk ontzettend geknuffeld heb).

Schattig hè

7 Reacties op “Kindje

  1. Dat (eigen)wijze meiske van jouw laat zelfs mijn hart smelten!
    Ik kan me niet indenken wat zo’n geweldig lieve opmerking met jou moet doen.
    Liefs,
    Mariska

  2. Smelt!! Kus, Joos

  3. ja en hier krijg ik dan natuurlijk ook weer tranen van in mijn ogen…

  4. Hi Dees,
    ze zijn om op te vreten. Ik mag over een paar weken Gijs’ zijn gel wel lenen als ik weer ‘krullen’ heb. Smile ! 😉

    gr
    Marieke

    PS en hij wil met me trouwen….

  5. Jeetje Dees….wat een droppie, die Isis….. ja, die kids, die weten je vaak zo ongemerkt te raken in het diepst van je ziel…..pffff……

  6. HOI DEES

    LIEF HOOR DAT JE KLEINE MEID ZO REAGEERDE.

    KNUFFEL ANNEMARIE

  7. Lieve Desirée,
    Leuk, zoals kinderen onbevangen en treffend iets kunnen zeggen.
    Inderdaad heel fijn voor je dat je zo’n schattige, lieve, kleine meid hebt.
    Een mooi gedicht wat je van je fysiotherapeut gekregen hebt: vol met levenswijsheden.

Geef een reactie

