A bad Tiet Day

Ken je dat? Je staat ’s morgens op en je denkt: "Vandaag zit mijn haar niet, ik moet echt NU naar de kapper." Nu heb ik dat niet met mijn haar…. Nouja, eigenlijk wel. Het is 3 cm en het staat alle kanten op. Bovenop staat het recht overeind en is met geen mogelijkheid plat te krijgen. Maarja, de kapper is niet echt een optie, want het moet langer worden en kappers knippen vooral korter.

Nee, ik had het met mijn prothese. Ik had nog steeds een wattenprothese uit het ziekenhuis. Geen tijd gehad om een echte te kopen en eigenlijk ook geen zin. Maar… vanmorgen stond ik op en had ik het helemaal gehad. A bad Tiet Day…. Die wattenprothese raakte steeds meer vervormd en bovendien kroop ie met beha en al omhoog, zodat ik na elke beweging mijn borsten moest nivelleren. Bijzonder charmant, kan ik je vertellen…

Time for new tits… Dus belde ik om een afspraak te maken en godzijdank kon ik meteen vandaag terecht. Wachten en uitstellen is geen optie meer als de nood aan de man is. A girl’s got to do what a girl’s got to do. Prothese_1Ik moet zeggen, nu de beslissing genomen was, besefte ik dat ik er ook echt aan toe was. Ik werd vriendelijk ontvangen, mocht naar een speciaal kamertje en daar gleed de ene na de andere siliconen drilpudding mijn beha in. Geen idee waar de verkoopster precies naar keek, maar uiteindelijk was er eentje precies goed. Ik kan springen en dansen en mijn boezem schudt gewoon mee. Het voelt zo natuurlijk aan dat ik zelf soms ook vergeet dat ie niet echt is. Helemaal goed !!!! Superblij liep ik de winkel uit.

Mijn haar zit nog steeds niet maar op mijn boezem is inmiddels niks meer aan te merken.

12 Reacties op “A bad Tiet Day

  1. He hoi Desiree, wanneer ga je dit blog als boek uitgeven!! Kan niet wachten en moet weer om je lachen. Sterkte en ik lees met verwondering hoe jij dit allemaal doet. Kanjer

    Liefs Tineke

  2. Twee weken geleden was ik het ook zo zat Dees! De gordijnloodjes (niet lachen!), die ik voor wat meer gewicht bij mijn stoffen tiet had gestopt vielen op de grond toen ik bukte, terwijl ik thuis visite had. Grote ogen van de visite en een lach-proest-bui deden mij besluiten om maar eens een echte-nep-tiet te gaan aanschaffen! Het bevalt goed, nu nog zover zijn dat ik het ding (de B.H.)aankan…
    Liefs, Diaan

  3. Ha die Dees,
    Ja ook van je adoptieborst kan je veel houden.
    Tijdens mijn enthousiasme over hoe mooi mijn prothese zat en aanvoelde, haalde ik hem (eigenlijk is het haar)tijdens een petit diner te voorschijn waarbij mijn tafelgenote het geval van schrik in de curry liet vallen…zie je het voor je
    Groetjes Annemieke

  4. Dees, wat kun je de dingen toch af en toe heerlijk nuchter brengen. Ik zit hier slap van de lach, een bad Tiet day, hoe verzin je het??? Naja, uiteindelijk is het doel bereikt en heb je nu dan een echte nep borst.

    En dames, jullie reacties, het moet toch ook heerlijk zijn om af en toe zo te kunnen lachen met al die ellende. Hou jullie allemaal taai!!!

  5. Hoi Dees,
    ik was die pluk watten al gauw zat hoor. Ik stond de hele dag de boel gelijk te trekken. Dus na de bestralingen gelijk zo’n ding aangeschaft. Ik had trouwens een zak aquariumwatten bij de dierenwinkel gehaald, zodat ik die pluk watten af en toe kon vernieuwen. En die gebruik ik nu nog in mijn badpak.
    Groetjes Diane

    p.s. mijn haar begint nu toch een beetje te krullen, en een klodder gel doet ook wonderen hoor!!

  6. Over die tiet kan ik niet meepraten…, maar over het haar wel. Ik doe nog steeds de pruik op, kan maar niet wennen aan die korte, alle kanten op krullende haren. Belachelijk natuurlijk want iedereen vindt dat hij af moet……

  7. Nou happy new tiet dan maar he!
    🙂

  8. Hahaha Dees, vandaag maak je me aan het zo aan het lachen dat mijn hubbie verbaasd opkijkt van zijn bezigheden. Wat geweldig dat je ook dit soort dingen met zo’n portie humor benadert. Op naar een heleboel ‘great-tit-days'(nou ja.. better-tit-days?) en hopelijk binnen afzienbare tijd ook naar ‘great-hair-days’. Liefs,
    Mar

  9. Bevalt de drilpudding een beetje?

  10. Ik sluit me helemaal bij Anja aan, de meiden hier laten ons ook lachen, wat een humor, topwijven zijn jullie hoor!

    Liefs,
    Ellen

  11. Grappig om je net gesproken te hebben en dus snel weer even bijlezen. We waren allebei druk met andere dingen… Zou het ook wat voor mij zijn die silliconen maar dan wel twee!? En ik kan je gerust stellen ik heb lang haar maar bijna altijd wel een bad hair day..
    Of heeft het met zelf beeld te maken!?
    Spreek je snel weer.
    Ursula.

  12. He Dees,

    Kwam weer eens op je site en ik zie dat je dezelfde prothese heb als ik. Mag ik je vragen: laat jij je nog reconstrueren, of niet? Ik wil het nog wel maar het komt me gewoon niet uit (wil verder met sporten en nog wat andere redenen waarom ik er niet zomaar paar weken uitkan voor de operatie). Prothese is super, maar van de zomer zie je dan toch wat bij mij, stukje tussen je borsten is toch aan 1 kant plat, niet schuin en daardoor hobbelig door mijn ribben, tja je ziet het in een hemdje… Vroeg me af wat jouw plannen zijn? Beetje sparring-partner! Iedereen die ik ken door mijn revalidatiecursus had of borstbesparend of heeft al recon gedaan.

    Nou fijn dat je blij bent met je prothese!

    Groetjes,

    Stef

Geef een reactie

