CZ campagne

Via allerlei kanalen hoor ik dat de advertentie van CZ met de foto van Isis en mij afgelopen week in het AD heeft gestaan, een halve pagina !!!!! Dat is wel wat anders dan wat me voorgehouden was, er is namelijk alleen gesproken over kleine advertenties. En dan heb ik hem zelf nog niet eens gezien. Ik werd getipt dat onderstaande foto op hun site stond. Wel erg mooi, hoor !!!!

Cz campagne-

18 Reacties op “CZ campagne

  1. Henriette en Jan Janse

    Zó! Zó! een fotomodel in de familie……..Daar kunnen de andere neven en nichten niet aantippen.
    met groetjes, Jet

  2. Ja Dees! dan heb ik het dus toch goed gezien! Wat een prachtige foto!(vroeg me al af of jij het was :-))
    Ben net je blog aan het doorspitten voor als we elkaar gaan zien.
    In ieder geval gefeliciteerd voor je dat de bestralingen achter de rug zijn. Wat een opluchting he?
    Eindelijk is je lichaam weer voor jezelf..
    Trouwens, ik sprak even met mijn nieuwe buurvrouw en die vertelde dat ze op zwangerschapsgym met iemand had gezeten die nu BK had… (mijn buurmeisje is bijna drie…) ik zei: bedoel je Dees?
    JA! zegt ze verrast.
    Haha! ik ben buurvrouw van Ellen!!
    Grappig he?
    X Babette

  3. Mooie Foto Dees! Vertederend! Het lijkt wel of je korte koppie wit geblondeerd hebt…wel een goede optie trouwens. Succes met het aansterken na alle nare behandelingen en ik hoop dat jullie voor een hele tijd( het liefst natuurlijk voor altijd) in een rustiger vaarwater komen. Lekker genieten met z’n 3-en en het hoofd weer een beetje bij andere zaken dat doet de mens goed! Dikke kus Job en Berbera

  4. Hé, pretty girl 2 (en dan bedoel ik dus pretty girl senior).
    Hm, halve pagina maar, hadden ze best een hele voor kunnen gebruiken, wat en mooie foto. Stralende jij en vertederende Isis. Prachtig!

  5. Hou je het even niet in de gaten sta je weer in de krant. Prachtige foto Dees.
    Vond het leuk om je nu ook live ontmoet te hebben, je bent een prachtig mens.

    Liefs Car

  6. Erg mooi!!! een PRACHT foto. ben er maar met recht trots op. Je straalt helaal op deze foto.

    x daan

  7. wat een prachtfoto zeg !!!!
    Jammer dat je hem zelf niet gezien hebt !!!

    Jullie staan er onwijs mooi op !!

    Liefs Tamara

  8. hoi dees

    mooie foto hoor een echt fotomodel meid samen met isis,

    dikke knuffel annemarie

  9. Ik had er ook al over gehoord, jammer genoeg geen AD gezien, maar dan hier toch de foto. In 1 woord Prachtig. Zo mooi!!

  10. Poe, ik vond het wel een goede foto maar dan ook vooral in de zin van dat ik me helemaal ROT schrok. ik heb het AD namelijk en ik zit nietsvermoedend te bladeren.. en BAM! de boodschap is heel duidelijk en ook heftig als je de persoon KENT erop en die kleine Isis die een lief kusje geeft… brrr.. ik werd echt even niet lekker. later zag ik wel dat je make-up heel mooi zat en zat ik je koeiekussens te bewonderen etc :). Fijn dat het zo goed met je gaat nu! Ik hoop dat je opvliegers wat minder zijn!

  11. Hee Dees, wat een ontzettend mooie foto van jou en Isis!!! Topmodelletjes hoor.

    Kus, Noëmi.

  12. Zohee, wat een superfoto(modellen)! Echt zo mooi. Ik zie gewoon zo’n prachtige etalagepop voor me, maar dan een levende, een met pit! En hoe! En dan dat mooie poppetje erbij. Wat een juweeltje.
    Hee, ik hoorde iemand praten overhomeopathische (op kruidenbasis) anti-opvliegers en grrrrr, ik ben weer vergeten hoe ze heten, maar het ene was iets met ‘geri’ of ‘geria’ in het begin van de naam, en het ander leek op Clomid. Clomidine ofzo? Kan dat? Misschien ken je ze al. De laatste was in elk geval een bloeddrukverlagend middel wat als bijwerking heeft dat het opvliegers controleert. Misschien ook al bekend?
    Wow, je hebt de grootste kluif nu gehad. Zucht. Streep. 😉

    Kus Tal

  13. Prachtige foto Dees!!! Echt heel mooi…… jammer dat je hem zelf gemist hebt in het AD.

  14. Wouwwwww Dees!!! :-)))
    X Esmée

  15. Hoi Dees,

    Was het een eenmalige advertentie?
    Als je het origineel wilt hebben, die heb ik hoor, en kan ‘m je toesturen als je wilt.

    Wat een fantastische dagen hebben jullie gehad op Texel, heel bijzonder!

    Liefs
    Ellen

  16. tante Tineke / ome Ad

    Hoi Désirée,
    Ook in onze krant, het Eindhovens Dagblad van maandag 12 november, stond bovenstaande foto bij een advertentie van VGZ.
    Groetjes vanuit Aarle-Rixtel.

  17. Ontving deze week een brochure van CZ met daarin jouw foto. Ik ken je niet en ontdek net via De Amazones je website. Wil je even laten weten dat ik erg getroffen was door je foto, hij drukt zowel kwetsbaarheid als strijdbaarheid uit in mijn ogen.

  18. wat ben je moohooi!!!

    long time no berichtje van mijn kant, even niet hier geweest, maar wel aan je gedacht.
    ben erg onder de indruk van al die gave projekten waar je aan meedoet. wow!

    lfs
    maan

Geef een reactie

