Pretty girl

9_2

Vorige week zijn Isis en ik gefotografeerd door Michelle, 3dejaars fotografiestudente aan de Koninlijke Academie van Beeldende Kunsten in Den Haag. Ze doet een project over Vrouwen en borsten. Ze had me gevonden via een ander weblog en het leek me wel leuk om er aan mee te werken. Het voelt als een soort afsluiting, weer een stap in de acceptatie. Ik vind de foto’s heel mooi geworden, maar een beetje te intiem om hier te plaatsen. Bovenstaande foto heeft Michelle ook gemaakt, even los van het onderwerp, maar ik vind hem zo geweldig en ben zo trots op mijn meisje dat ik deze wel graag wil laten zien….

11 Reacties op “Pretty girl

  1. Oooh, wat is isis toch een mooi meisje.
    Prachtige foto zo met die beschermende arm om haar heen.

  2. Prachtige foto van jullie pretty girl!
    Ik ben blij dat de foto’s van jou ook mooi geworden zijn.

    Veel plezier volgende week.

    Liefs,
    Mariska

  3. Henriette en Jan Jansen

    Hoi Desiree,
    Mooie foto van Isis. Knap meisje hoor! Wat leuk om te lezen hoe je door je collega’s ontvangen wordt.
    Hartverwarmend!
    Veel succes met de reintegratie!
    Jet

  4. Prachtige foto van Isis!!! Lekker onbevangen en zo hoort dat ook!! Kleine pretty girl……

  5. Hoi Dees,

    Wat een beeldschoon kindje is Isis toch. Weer beter hoop ik dus?
    Jouw foto ernaast, nou het is wel duidelijk op wie ze lijkt, de neusjes zijn exact hetzelfde!

    Wat een ongelooflijk lieve collega’s heb jij, krijg al kippenvel bij het lezen, kan me goed voorstellen dat je moest huilen hoor.

    Ik wil jou en je lotjes superdagen in Texel wensen, al is het weer niet best, ook dit zal een bijzondere ervaring worden.

    Veel plezier!

    Liefs,
    Ellen

  6. Dees, geniet op Texel! Met volle teugen, he? Liefs, Diana

  7. Wat een gave foto!!!
    en wat lijkt ze op haar mama!!

    X Esmée

  8. Cecile/Desirée,
    Ik sla het AD van vanmorgen open en wie lacht me daar toe? Een beeldschone jij die lachend een knuffel ontvangt van Isis.
    Wat ben je mooi! En wat is het een mooie foto geworden! Plaatje, hoor!
    Groetjes van Mikki

  9. Dag Dees,

    Via, via hoorde ik het bericht en van je web-log. Afschuw over je situatie, maar vol ontzag en bewondering over je aanpak en je mooie web-log. Jouw verhaal zal binnen mijn werksituatie zeker in mijn achterhoofd aanwezig zijn.

    Met hartelijke groet,

    Frank Commu,
    Nurse practitioner i.o.

  10. Ha Mikki,

    Nieuwgierig door jouw berichtje heb ik het AD van mijn buurvrouw gekregen. Inderdaad, het is een prachtige foto Dees!

    Liefs,
    Ellen

  11. Goedenavond Dees,
    Ik las je stukje over Texel vanmorgen in de Schager Courant. Ik hoop dat jullie daar een goede tijd hebben. Groeten Tineke

Geef een reactie

