Wonderful life

Here I go out to sea again
the sunshine fills my hair
and dreams hang in the air
Look at me standing
here on my own again
upstraight in the sunshine

No need to laugh and cry
it’s a wonderful wonderful life
No need to run and hide
it’s a wonderful wonderful life

Gull’s in the sky and in my blue eye
you know it feels unfair
there’s magic everywhere
And I need a friend, oh I need a friend
to make me happy
not stand here on my own
Look at me standing
here on my own again

upstraight in the sunshine

No need to laugh and cry
it’s a wonderful, wonderful life
No need to run and hide
it’s a wonderful, wonderful life
Look at me standing
here on my own again
upstraight in the sunshine
No need to laugh and cry
it’s a wonderful, wonderful life
No need to run and hide
it’s a wonderful, wonderful life

tekst & muziek: Colin Vearncombe
origineel door: Black 
(1987)
uitgevoerd door: Mathilde Santing (1999)

6 Reacties op “Wonderful life

  1. En de stem van Mathilde Santing is dan zoooooo mooi! Dank voor deze songtekst! Als ik de tekst lees voel ik heel intens weer de waarde van een leven dat anders lijkt te lopen dan ik ooit dacht……….. Hannah

  2. Mooi….. ik vond het origineel destijds al mooi (’87…was ik 12, kun je nagaan…..). Maar de versie van Mathilde Santing is ook prachtig….. Al is ze niet mijn persoonlijke favoriet. Maar de tekst, die straalt een bepaalde kracht uit…en ja…. vaak is life ook wonderful, maar vaak ook niet…. Maar een ding is een waarheid als een koe:

    No need to run and hide
    it’s a wonderful, wonderful life
    Look at me standing
    here on my own again
    upstraight in the sunshine

    En kijk maar goed, want je staat er!!! Dus rug recht, schouders naar achteren en neus in de lucht!!! Want je bent een prachtig mens om te zien!!!

  3. Lieve Dees,

    ik wil dat je weet dat ik in de barre tijden veel aan je denk.
    En ook aan jou Robert!
    veel sterkte!

  4. lieve dees

    hier staan de kaarsjes iedere avond gebrand meid

    xxx annemarie

  5. tante Tineke / ome Ad

    Dag Désirée,

    We blijven je volgen en we blijven aan je/jullie denken!
    Zet hem op!!

  6. Hee Dees, ik ken de Santing-versie niet (als Londener!) maar de Black versie des te beter. Ik weet dat die versie, behalve het ‘wonder’ van het leven bezingen (zoals bijv ook het prachtige ‘Wonderful Life’ van Louis Armstrong, waar je de vogeltjes bijna hoort zingen!) ook een diepere en melancholieke noot heeft. Ik voel met je, en voor je, blijf rechtop staan meis!
    Liefs,
    Mar

Geef een reactie

