Verrassing

Gisterenochtend belde mijn moeder. Isis en ik zaten in bad, Robert nam op. “We hebben een verrassing voor jullie. Zorg dat jullie voor 12.00 bij ons zijn. Jullie worden samen rond half 3 ergens verwacht en dan zorgen wij voor Isis.” Oeh, spannend… Wat voor verrassing zouden ze voor ons in petto hebben?

Doemaar1 Mijn vader reed ons naar Den Bosch en overhandigde ons kaartjes. Wat bleek? Ze hadden kaartjes voor ons geregeld voor de musical Doe Maar. Wauw, erg leuk… Eén en al nostalgie. Ik was 15 in de Doe Maar-tijd, fan tot over mij oren en ik kon gisteren dan ook alle teksten meezingen (dat heb ik maar heel zachtjes gedaan, hoor). Ik kneep wel even in Robert’s hand bij het nummer ‘Bang’, maar hield me vast aan de tekst “Alles gaat voorbij, elke droom vervaagt als je je ogen open doet, je raakt het kwijt ….” om vervolgens heel hard “Smoorverliefd” mee te brullen….

We hebben enorm genoten. Het was een heerlijk middagje uit. Lieve pa en ma, ontzettend bedankt.

7 Reacties op “Verrassing

  1. Heerlijk dit soort verrassingen !
    Kun je ook nog lekker nagenieten.

  2. Wat een schatten, die Pa en Ma van jou! Gaat het weer een beetje nu? Liefs, Diana

  3. Wat heb jij toch vreselijk lieve ouders Dees. Van zo’n leuk verrassingsuitje zal je vast een beetje zijn opgekikkerd tenminste, dat hoop ik van ganser harte!

    Liefs,
    Ellen

  4. Deesie, uit reply uit Soul, zo zwart als roet

    Ik ben nu zover van jou vandaag, ergens in Seoul. Natuurlijk lees ik je weblog, maar die lieve radiotherapeut die ik vandaag op WCLC sprask wilde jou graag weer zien. Hij sprak moeie lovende woorden over je maar vooral ook diep respect voor je personloonlijke houding. Het gaat over longen en klein beetje over borsten. Er lopen er er nog meer rond zonder of met hele kleine botstjes. Ik lazer nu al bijna in slap. De pil duwt mijn hoofd naar het boord. Deese heb oa met jouw schatjes contact gemaakt. Tot in Nederland. Liefs van vele hier om mij heen.

  5. wat ontzettend lief van je ouders..en heerlik dat jullie samen zo ontzettend hebben genoten..
    groetjes sannie

  6. Ach, wat een lieverds, die ouders van jullie!!!! Even lekker genoten dus.
    En er is weer haar in zicht, niet veel nog, maar een beginnetje van een grote bos.

    Knufs.

  7. lieve dees

    wat een ontzettend lieve ouders heb jij meid lekker geniet van een verrassing die jij van hun krijgt ja de doe maar tijd gewelidig toch.

    xxx annemarie

Geef een reactie

