Haar

Nu was dit voor het eerst sinds tijden dat ik mijn benen en oksels een hele zomer lang moeiteloos glad had…. kon ik er door het beroerde weer nauwelijks van profiteren. Mooi balen…. De zomer is zowat ten einde en dat betekent ook meteen het einde van die moeiteloos gladde benen en oksels.

Want…… Er is haar in zicht !!!!!!! Geërgerd kijk ik naar mijn benen maar trots aai ik mezelf over mijn bolletje. Van verre ben ik nog zo kaal als wat maar van dichtbij zie je heel veel kleine zachte donshaartjes. Zou ik het halen om voor de winter weer een klein fluwelen tapijtje gekweekt te hebben? Bemoedigend toespreken dus. Geen haastige spoed, dat is zelden goed, de haartjes weten zelf het beste wanneer ze op moeten komen, dus laat maar gaan, dat gaat wel goed (bewerkt naar Nederwiet van Doe Maar).

8 Reacties op “Haar

  1. Ik heb mijn donsjes vanochtend af laten scheren. Het groeit weer!!! Geweldig!!! Onder de armen nog niks, op de benen is nooit weg geweest grrrrrrrrrrrrr…..

  2. dees

    hoop dat je donsjes gauw weer wat aan gegrooeit zijn voor de winter en de koude periodes beginnen

    big huf annemarie

  3. Haha, dat is ook wat, Wendy had dus wel haar op de benen. Ook mooi l*llig. Nou, wel een fijn idee dat de chemie uit je lijf aan het gaan is. En er weer een ‘vruchtbare’ grond is voor een mooi nieuw maaiveldje.
    Liefs tal

  4. Ik zit op het puntje van mijn stoel: Is er al een ferme krul in aantocht?
    Liefs, Mikki

  5. Ja hier ook, werkelijk overal komt het weer terug. Ook op plaatsen waar je het liever niet terug had.
    Zelfs babydons in het gezicht, maar gelukkig is dat blond en ik heb begrepen dat je dat weer kwijt raakt.
    Hebben we weer iets om over te zeuren.

  6. Hoi Dees,

    ik heb ook alweer een donker donslaagje hoor. Vandaag voor het eerst blootshoofds(schrijf ik dit goed?)de straat op gegaan. Het lijkt wel of je het met de dag ziet groeien. Helaas de benen ook alweer bij moeten werken 😦 Verder nog niks erbij gekregen. Laat de krullen op mn hoofd maar komen(heb ik altijd al willen hebben).
    Groetjes Diane

  7. Ooh Dees, je zou het er wel aan willen KIJKEN he!
    Ben benieuwd of je krullen krijgt en wat voor kleur het wordt. Vaak hoor je dat je eerst een grijs donsje krijgt, nou eerst maar flink groeien, verven komt later wel.

    Liefs,
    Ellen

  8. Hallo Dees,
    wat ben je toch een kanjer! Iedere keer weer opnieuw! En ik kan net als vele van ons nog veel van je leren hoe we in het leven met je moeten staan!
    Lieve groetjes Ursula.

Geef een reactie

