Weer thuis

Even een kort berichtje om te zeggen dat ik thuis ben. Robert heeft me vanmorgen opgehaald. Ik heb nog even geen zin om een heel verslag te typen, daarom dit korte berichtje. Ik voel me goed. Ik heb nauwelijks pijn. De wond trekt een beetje, maar dat lijkt me wel normaal. Het ontbreken van mijn borst was wel erg confronterend, maar het went ook wel weer. Ik heb een prothese gekregen van het ziekenhuis en als ik mijn kleren aanheb, zie je er niks van en als ik dan ook nog mijn pruik opzet, is er aan mij geen kanker te zien.

Tot later !!!

P.s. Bedankt voor alle kaartjes en kaartjes die nu nog in het ziekenhuis komen, worden doorgestuurd.

26 Reacties op “Weer thuis

  1. lieve dees

    fijn te lezen dat je weer thuis bent meid.heel veel sterkte en herstel toegewenst samen met je man en isis

    big hug annemarie

  2. hey dees…

    lees al die tijd al mee alleen wist ik nooit wat ik zeggen moest :s

    ben blij dat je weer thuis bent,
    en dat je je goed voelt 🙂
    en dat het allemaal goed is gegaan.

    heel veel sterkte tijdens je herstel,

    ik vind je een tof wijf !!! 😀

    dikke kus Chantal (mama van Kyra)

  3. Hoi Dees,

    Fijn dat je weer thuis in je eigen vertrouwde omgeving bent.
    Heb afgelopen weekend (was in Arnhem) veel aan je moeten denken.

    Liefs
    Carla

  4. Fijn dat je weer thuis bent en dat de operatie voorspoedig is verlopen. Ik wens je een voorspoedig herstel en onverminderd sterkte.

  5. Lekker thuis!! Tijd om weer te herstellen, lichamelijk en geestelijk. Wat verleggen we toch snel grenzen in deze situatie. Dingen waarvan je dacht dat je er nooit aan zou kunnen wennen, zijn binnen een paar dagen weer normaal. Het is niet anders……
    Je bent erg sterk!!!

  6. O, wat fijn zeg dat je alweer naar huis kon. Niet veel napijn gelukkig van de wond.
    Hetstel ze !!!!

    Liefs Peet

  7. Lieve Dees, welkom thuis! heel veel sterkte met herstellen en wennen, dikke kus, Fré

  8. Welkom thuis, Dees.

    Enneh, ook al heb je niet veel last, doe een beetje rustig aan..!

    Ik voelde me altijd in het ziekenhuis een hele pief, maar eenmaal thuis viel het vaak tegen..

    Sterkte meissie!
    Liefs, Mien

  9. Hoi Dees,

    Wat fijn te lezen dat je weer thuis bent.
    Wij wensen je een heel voorspoedig herstel. Allemaal heel veel sterkte en tot gauw!

  10. broertje van loesje

    Hoi Dees,

    Nu ik tegenwoordig on line ben, heb ik je weblog bekeken.Van loes al het een en ander vernomen, maar het is wel even slikken om al je ontberingen te lezen.

    Wat moet je dan schrijven?

    En wat zit ik dan te zeuren over kleinigheden die mij overkomen.

    Ik ken je ook alweer 17 jaar!
    Nou ja, kennen…..

    In ieder geval heeft loes het altijd over je, iedereen heeft wel een persoon waarmee je alles deelt. Ik in ieder geval wel.

    In ieder geval heel veel sterkte met alles een iedereen, en ik leef met je mee!

    Het broertje van loesje, wouterx

  11. Dees welkom thuis en doe maar lekker rustig aan hoor.
    Luister naar je lichaam.

    Gr Rona

  12. Fijn dat je weer thuis bent! Velen volgen je op de voet! Zo ook ik! Sterkte meid met alles, want ook al sla je je er super doorheen, er blijft nog veel te verwerken!

  13. Jeetje Dees, dat is snel!!
    Er stond toch een week voor, maar ja jij bent nu eenmaal Dees zal ik maar zeggen. Fijn dat je weer thuis bent, doe rustig aan, want het valt eenmaal thuis toch flink tegen hoor.
    Sterkte met alles, want ja, er is nog veel te verwerken meis.

    Liefs,
    Ellen

  14. Heej Dees…. daar is ze weer!!!! Meis, doe lekker rustig aan, neem de tijd om te herstellen…. en om te wennen…… sterkte!

  15. Hee lieve Dees,

    Weer thuis na de onvermijdelijke operatie. Wijffie wat ben je toch sterk ! Hopelijk heb je een snel herstel ! Meis hele dikke knuffels van ons !

    Liefs Suzan

  16. Lieve Dees,

    Welkom thuis. Dikke smakkerd uit Amsterdam. We denken aan je.

    isis

  17. Dees, nu al thuis, kaartje wilde ik morgen gaan kopen, maar lees nu dat je al weer thuis bent, wat zal het confronterend zijn geweest die 1e aanblik van je nieuwe lichaam, maar je bent en blijft een enorm mooie meid ook zonder die borst, ik wens je verder heel erg veel sterkte, doe rustig aan en laat je lekker verwennen.

    Liefs Mathilda

  18. Dees, wat heerlijk dat je weer thuis bent. En zo snel alweer!
    Je klinkt sterk zoals altijd maar doe rustig aan hoor!

    X Pien

  19. Heee meis, lekker weer thuis!!! Doe je het rustig aan, we lezen gauw weer wat van je. Je zult nog wel erg moeten wennen aan je nieuwe aanblik van jezelf.

    Hele dikke kus.

  20. Lieve lieve Dees,

    Vandaag terug van vakantie en meteenje weblog gaan lezen. Heb zoveel aan je gedacht deze week!
    En wat ben ik blij dat ik al deze positieve berichten lees!!
    Tumor weg, klieren schoon….meid: dikke tranen hier!

    Gelukkig is de operatie achter de rug en ben je lekker thuis. Lieve schat, doe het rustig aan!

    Dikke kus en een knuf,
    Esmée

  21. Jemig Dees, wat heb je dat snel gedaan!!!!!!!!!
    Neem de rust, de tijd, de warmte, de liefde zoals jij denkt dat je die hebben kan.
    Kus Edith

  22. HA lieve dees, snel, moet aan een gedicht denken wat in de Zahir van Coelho staat…misschien ken je het, hier is het. lieve groet Tineke
    Konstantinos Kavafis (1863-1933)

    Als je doel Ithaka is en je vertrekt daarheen,
    dan hoop ik dat je tocht lang zal zijn,
    en vol nieuwe kennis, vol avontuur.

    Vrees geen Laistrigonen en Kyklopen,
    of een woedende Poseidon.
    Je zult ze niet tegenkomen op je weg,
    als je gedachten verheven zijn,
    en emotie je lichaam en geest niet verlaat.
    Laistrigonen en Kyklopen,
    en de razende Poseidon
    zul je niet tegenkomen op je weg,
    als je ze al niet meedroeg in je ziel,
    en je ziel ze je niet voor de voeten werpt.

    Ik hoop dat je tocht lang mag zijn,
    de zomerochtenden talrijk zijn, en
    dat het zien van de eerste havens
    je een ongekende vreugde geeft.

    Ga naar de warenhuizen van Fenicië,
    neem er het beste uit mee.
    Ga naar de steden van Egypte,
    en leer van een volk
    dat ons zoveel te leren heeft.

    Verlies Ithaka niet uit het oog;
    daar aankomen was je doel.
    Maar haast je stappen niet;
    het is beter dat je tocht duurt en duurt
    en je schip pas ankert bij Ithaka,
    wanneer je rijk geworden bent
    van wat je op je weg hebt geleerd.

    Verwacht niet dat Ithaka je meer rijkdom geeft,
    Ithaka gaf je een prachtige reis;
    zonder Ithaka zou je nooit vertrokken zijn.
    Het gaf je alles al, meer geven kan het niet.

    En mocht je vinden dat Ithaka arm is,
    denk dan niet dat het je bedroog.
    want je bent een wijze geworden, hebt intens geleefd,
    en dat is de betekenis van Ithaka.

  23. roos/Poppie/Paul-Jan

    Hoihoi

    Fijn dat je weer thuis bent!!!!!! En nu bijkomen van alles….en Isis weer lekker knuffelen…

    Liefs Roos

  24. Jeempie je bent alweer thuis!! Ik was nog niet eens aan een kaartje toegekomen. Maar heerlijk dat het goed is gegaan allemaal. Het zal niet meevallen om te wennen aan je nieuwe uiterlijk. Lijkt me heel confronterend, maar je bent weer een stap verder in het proces naar helemaal gezond zijn en een hopelijk lang, gelukkig leven. liefs Noor

  25. Girlie, je bent al weer thuis! Ik had Robert vanavond willen bellen om te vragen hoe je er bij lag maar ik ben blij dat het zo voorspoedig is gegaan. Ik denk aan je en bel!

  26. Wat fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is gegaan. Ik ben ook erg blij voor je dat je geen okselkliertoilet hebt gehad. Wat lief dat je mij het mooie gedicht hebt doorgegeven, bedankt! 🙂 Ik hoop dat je snel van de operatie herstelt. Veel liefs van QBB

Geef een reactie

