Grrrrr,…. Uitstel….

Grrrr,…. had ik het zo goed geregeld allemaal en ben ik er zo vroeg over begonnen…. belde vandaag de mevrouw van het planbureau van het ziekenhuis dat er op 24 augustus geen gynaecoloog in huis is die mijn eierstokken eruit kan halen. Hu???

Twee opties: of op 31 augustus beide operaties in een keer of op 24 augustus amputatie en een week later mijn eierstokken. Dat zijn toch geen keuzes?? En ik was niet eens thuis om er over te kunnen discussiëren, dus heeft Robert maar voor de eerste optie gekozen, 31 augustus, want twee keer narcose in een week leek hem helemaal een slechte oplossing. Als ie geen keuze had gemaakt, was het sowieso moeilijk om me in te plannen.

Ik ben best teleurgesteld. Ik ga maandag wel bellen, want de gynaecoloog vertelde me van de week dat ie de 24e op de verloskamer stond maar best even mijn eierstokken eruit wilde komen vissen. De mevrouw van de planning denkt natuurlijk in termen van schema’s en beschikbaarheid, dus dat kan mevrouw niet zien. Ze weet ook echt niet dat het verwijderen van die eierstokken echt niks voorstelt…..

Een week later opereren betekent wel een week extra de tijd voor die rotkanker om uit te zaaien (hoewel niemand weet of dat risico er is en wat voor impact dat heeft). Het betekent vooral een week langer tegen die operatie aanhikken en dat daarna alles een week opschuift. Getsiederrie,…… ik ben er klaar voor, ik wil verder…..

En ik had nog wel zo’n leuke dag, want ik ben vandaag naar kantoor gegaan en heb geluncht met de directeur die binnenkort met pensioen gaat en met de nieuwe directeur. Het was zo leuk om iedereen weer te zien.

Nouja, ik ga maandag bellen. Kijken of er nog wat te redden valt en anders moet ik me maar neerleggen bij een week uitstel……

8 Reacties op “Grrrrr,…. Uitstel….

  1. O nee hè, Dees, uitstel, ik kan het woord niet meer horen, of lezen.
    Hoop toch nog dat het wel de 24 e kan voor je!
    En zo niet dan maar de 31e :-(((((((
    Fijn dat je dagje van het werk in ieder geval wel fijn was!
    Liefs Edith

  2. Potver die bureaucratie ook altijd. Om gek van te worden!!!

  3. Dit is inderdaad om gek van te worden. Bah…maar zo’n mevrouw weet natuurlijk niet wat er is afgesproken onderling. Dit krijg je vast wel weer voor elkaar, let maar op…!Kus

  4. Zucht…, ziekenhuizen, oh ze werken elkaar af en toe zo lekker tegen daar! Balen voor je meid. En ook zo fijn, hé dat soort boodschappen op vrijdag. Dan mag je er het hele weekend mee door. Kan er ook over meepraten meid… Nou, ik duim maandag dat het toch nog kan!
    Liefs, Diana

  5. He verdikkie, nou maandag bellen en morgen tóch genieten van een mooie zomerse dag!

    Liefs, Joos

  6. Oh getver Dees, zul je net hebben zeg….. en dan op vrijdag….. Ik vind een week uitstel voor zo’n ingreep wel pittig hoor…. Maar jou kennende zul je ze dat ook wel duidelijk maken!!!
    Sterkte en succes ermee!!!

  7. lieve dees

    weet hoe jij je voelt meid als het weer veranderd was er vorige week ook boos om toen ze me belde dat het een dag later werdt toen zei ze tegen mij ik dacht dat je het wel fijn vondt nee dus niet maar alles is toch nog weer goed gekomen na bellen

    hoop dat jij morgen ook succes hebt met bellen en is het begrijpelijk dat je verder wil met je gezin
    hoop dat het nog de 24 kan en anders 31 augustus sterkte

    xxxx annemarie

  8. Jeetje Dees, wat een domper. Je bereidt je in je hoofd zo voor op die datum en dan zo’n telefoontje grrrr.
    De artsen zijn super maar deze bureaucratie.. Te bizar voor woorden dat een van jouw gyns nu zelf ziek is. Wat ontzettend lief dat ze je belde, en ook Radiohead.
    Echt bijzonder, maar jij bent ook een bijzonder mens!

    Hopelijk lukt het vandaag om toch de 24e te plannen. Kan me zo goed je angst voorstellen, een week uitstel.. Bij mij duurde de riedel onderzoeken bijna een maand, dan heb je zo de creeps, dat kreng groeit fijn door, eruit ermee en zsm! Volgens de witte jassen maakte die periode echt niks uit.
    Tja daar moet je je dan maar bij neerleggen hoe moeilijk ook.
    Maar ik zit weer door te draven, sorry!

    De duimen draaien hoor!

    Liefs
    Ellen

Geef een reactie

