Tour ten einde

Midden in mijn chemodip, tel ik de uren. Halverwege de dag ben ik opgelucht omdat er al weer een stukje voorbij is en het einde met rasse schreden in zicht komt. Ik val in slaap, word wakker en constateer gelukkig dat er al weer een paar uurtjes voorbij zijn. De Tour de France is ten einde, nu mijn Tour nog….

11 Reacties op “Tour ten einde

  1. Dikke knuf voor je. Steun bij de laatste chemoloodjes. Kill them all meis. Veel sterkte met het klimmen uit je dip.
    Leifs, Pele

  2. Een Tour de Force zal het zeker zijn maar je kunt het!
    (((((Dees)))))
    Edith

  3. Go for it. Helaas niet doping vrij onze tour, maar toch….

  4. je bent al een heel eind..en een sterkt mens…
    en velen geloven in je…
    ook jij gaat je tour winnen..
    vast en zeker..
    (((((((((KNUFFFF)))))))))))

  5. Lieve “” cecile””

    Wat ben je toch een kanjer!
    Vol trots lees ik jouw reactie’s tussen alle berichten door op de freya. Je weet altijd de juiste toon te vinden en het goeie advies door tegeven.
    En menigeen heeft je al bedankt hiervoor,ik lees het regelmatig tussen de regels door.

    Heb zoveel bewondering voor je kracht en moed..
    Meid ik weet zeker dat er nog veel te doen is hier voor jou op moederaarde.
    En dat jouw missie gewoon verdergaat na deze Chemische draaimolen….
    Meid sterkte deze 6de ronde .
    En ook deze tour ga jij winnen..
    (((((Knuffel))))))

  6. hoi dees

    jij gaat de tour ook winnen meid

    xxxx annemarie

  7. Hoi lieve Dees,

    Zes rondes voorbij en je hebt ze doorstaan met je ijzeren kracht.
    De dalen waren diep en je wist er toch weer de positieve energie uit te halen. Op eigen kracht de finisch gehaald. Hoop zo erg dat de scan een mooie finaleslag laat zien !!!! Voor jouw een stel mooie kralen erbij.

    Je weg is nog lang maar hoe meer vracht je van je af kan gooien hoe beter want je moet de top halen.

    Liefs Peet

  8. Hallo Dees,

    Ik herken het gevoel van de dagen door te moeten komen. Veel sterkte!!!

    Stef

  9. Lieve Dees,

    Je hebt 6 cols van de buitencategorie achter de rug!
    Ik hoop dat je vandaag al zover ben opgekrabbeld dat je eventjes naar het feest kan.
    De volgende beklimmingen zijn ook megazwaar, hopelijk kan je nu eerst een beetje bijkomen.

    Hou vol meis.

    Liefs,
    Ellen

  10. Go for it meis.Op naar de gele trui in deze keiharde tour.
    Ik lees wel is mee en vind het knap hoe je met je ziekte omgaat.
    Groetjes Leonie

  11. Ken je dat boek van Armstrong, je weet wel, de meervoudig tourwinnaar die ook kanker heeft overwonnen? Net zo’n vechter als jij, heb je het wel eens gelezen? Een echte aanrader. Ik heb het aan mijn broertje gegeven toen hij 20 was en diabeet werd. Geeft inspiratie en vechtlust!
    Desiree, zet hem op die laatste zware loodjes!

Geef een reactie

