Klaar voor de laatste chemische oorlog

Vandaag een gesprek gehad met mijn oncoloog. Hij was tevreden met de tot nu toe bereikte resultaten en voor de rest hebben we alles, wat me in de toekomst te wachten staat, doorgesproken. Ik had weer een heel lijstje met alles wat ik wilde bespreken en natuurlijk, bijdehand als ik ben, had ik ook overal weer een idee over (is voor niemand een verrassing toch ????????). Gelukkig kon ie zich overal in vinden. Ik kom hier vast nog op terug in de komende weken. Er is zoveel besproken dat ik al de hele middag loop te herbeleven en herkauwen. Boeiend gesprek met een hoop food for thought.

Nu heb ik haast, want ik wil nog typen, moet nog chillen en daarna ook nog goed slapen. Omdat ik sowieso niet zo goed slaap de laatste tijd, niet van de stress, maar vanwege de opvliegers en zo, heb ik een sterke dosering melatonine aan mijn dokter gevraagd en ik heb net het eerste pilletje achter de kiezen. Ben benieuwd.

Morgen worden we om 08.15 in het ziekenhuis verwacht voor de laatste chemische oorlog. Ik heb het nu vijf keer doorstaan, die zesde keer gaat ook wel lukken. Kom maar op. Mochten er zich nog terroristische cellen in mijn lichaam schuilhouden, dan kunnen ze nog van één rustige nacht en één laatste avondmaal genieten, want morgen zijn ze de mijne en ik garandeer een snelle en pijnloze (cel)dood. Byebye,… zwaaizwaai….

Dinsdag is het Huissense dag en ’s avonds treedt George Baker op (jaja, Una Paloma Blanca). Ik garandeer niet dat ik erbij ben, maar ik hoop wel dat ik dan zo fit ben dat ik er bij had kunnen zijn. Kan ik ook achter kuur nummer 6 een kruisje zetten. En mag ik hopen dat dat dan meteen de allerlaatste van mijn leven is (en ik zeg er maar even bij, ik heb de intentie om, zoals mijn beide oma’s, de 90 te passeren….).

11 Reacties op “Klaar voor de laatste chemische oorlog

  1. Dees….laatste keer!!! Als je thuis komt voel je je vast goed! Nog even doorbijten en dan zit het zwaarste erop! Toi toi toi, Man

  2. Zet hem op Desiree, de laatste keer! Oprotten met die kleine terroristen!
    Ik raad Melatonine altijd aan bij cliënten en hoor alleen maar positieve berichten. Ook mijn kleine nichtje die altijd slaapproblemen heeft gehad, kan na 7 jaar eindelijk om 19.00 naar bed. Het helpt dus echt, alleen de juiste dosering vinden kan lastig zijn.
    En George Baker una paloma… neeee joh, moet je zeggen van Little Green Bag, een veeeeeuuuuulll stoerder nummer natuurlijk! Ik ga duimen dat je mee kan bléren!

  3. hoi dees

    kom op meid de laatste kuur je kan het meid steek een kaarsje aan voor je lief heel veel sterkte vandaag denk aan jullie

    big hug annemarie

  4. Succes lieve Dees, met je laatste chemo!
    Zoals altijd denk ik aan je!!! Kaarsje brand!

    Kusss Esmée

  5. Rachelle en Marc

    Lieve Deesie,

    Zet ‘m op morgen. Het 6e kruisje kan worden gezet. Heel veel sterkte vandaag, wij denken aan je!

  6. You’ve made it!! Geweldig, de laatste kuur. Je voelt je vast Rocky Balboa….* I’m a survivor *

  7. Hoi Dees, was gezellig zo in het zkh terwijl jij (zoals gewoonlijk) bijdehand lag te zijn in je stoel. Dit terwijl het gif je lijf inliep, eigenlijk heel onwerkelijk. Je bent nogal bepalend en aanwezig maar nu vertel ik jou (en je omgeving)niets nieuws. Wat het leuke eraan is dat je op een positieve wijze aanwezig bent, mensen hebben er meestal voordeel bij. Ach, en zo niet geef ik je toch een grote mond terug. Goed om te zien dat Robert (goede vent!) je begrijpt en onder controle kan houden. Wijffie…uitrusten nu..4 weken en dan de volgende stap. Dan bijkomen, volgende stap en volgend jaar gaan wij “de tocht” fietsen!! Pas op jezelf…Groeten, Aico

  8. Yes, Nu ik dit lees heb jij de laatste al achter de rug.
    Op naar George Baker !!

  9. Lieve Dees,
    Ik heb nu alle tijd om positieve energie naar je toe te sturen.
    Ik wens je heel veel kracht toe en ben in gedachten veel bij je!
    Ik begin steeds ietsje meer uit de sores te kruipen en ga je weer zoveel mogelijk volgen.
    Love you
    Edith

  10. Beste Dees,

    Inmiddels heb je de laatste chemokuur achter de rug. Ik hoop dat het aanslaat en wens je het allerbeste toe.

    Groetjes lisa

  11. Hoi Dees, hoe is het met je? Heb je veel last van je laatste chemo of werkt het idee, dat het de laatste keer was geestelijk een beetje positief mee? Heb je weer een beetje geslapen? In mijn werk in de psychiatrie heb ik in het verleden veel positieve verhalen gehoord over dit natuurlijke “slaapmiddel”. Ga je er nog even tussenuit of lukt dat niet voor je bestralingen? Liefs, Diana

Geef een reactie

