Cocon

De kuur verliep weer goed, alleen een beetje misselijk tegen het einde, maar het was wel te doen. Het is ook een lange zit, van 08.15 tot 13.15. Thuisgekomen ben ik meteen mijn bed in gedoken. Gisterenochtend nog naar de acupuncturiste geweest en toen ik thuis kwam, was mijn zusje er al om Isis op te halen. Isis had ’s ochtends geholpen om haar eigen koffertje te pakken, ze was er helemaal klaar voor.

Het is een herhaling van zetten, nog een paar dagen en ik kan achter nummer 5 een kruisje zetten. Het einde, althans van de chemo’s, komt in zicht. Nu nog even deze daagjes door, mijn activiteiten variëren van in bad zitten, slapen, grasmaaien (als de wolken wegtrekken op het moment dat ik net wat energie heb), wasje draaien, eten (geen trek, maar ik eet als het tijd is…), achter mijn laptoppie zitten, tv kijken, boekje lezen, strijken en wezenloos voor me uitstaren… Leven in een soort cocon….

7 Reacties op “Cocon

  1. hoi dees

    ik duim voor jullie dat je het weekend een beetje goed door komt meid,

    xxx annemarie

  2. Lieve Dees,
    Cocoon maar lekker. Is goed voor je.
    Dikke kussen, Joos

  3. He Dees, succes/sterkte,
    Ik zit hier bij mensen die zo n actieve lifestyle hebben dat ik ze nauwelijks kan bijhouden. Ik zei gisteren dat het ook wel eens goed is om een dag niks te doen (of bed, bad grasmaaien enzo). Ze waren het niet met me eens. Tot volgende week. Ciao.

  4. Ach Dees…. ooit was cocoonen helemaal in, je brengt gewoon de trend weer terug!!!! Doe gewoon je ding, hoe het jou uitkomt deze dagen….. die energie volgt vanzelf wel weer!!! Knufff!!!

  5. Als verse moeder (nou ja vers) weet ik dankzij rupsje nooitgenoeg wat er uit een cocon komt: een wónderschone vlinder :). En mijn dochtertje van 9 maanden geeft er dan een kusje op. Mooi he.
    Zie je, komt goed. Liefs
    maan

  6. Ha Dees,

    Cocoon jij maar lekker hoor. Ben verbaasd te lezen dat je de puf hebt om gras te maaien! Het eind van dit traject is gelukkig in zicht meis, hou vol!!

    Knuf
    Ellen

  7. Uit coconnetjes kruipen, na verloop van tijd, de mooiste vlinders!

    Sterkte!
    Mien

Geef een reactie

