Opvliegend

Neenee, met mijn humeur gaat het echt veel beter dan een tijdje geleden. Ik ben echt minder opvliegend en chagrijnig (toch Robert ??? Klopt hè ??). Maar ik heb last van opvliegers. 37 en typische overgangsverschijnselen. ZUCHT. Overdag gaat het nog wel, dan krijg ik het alleen maar warm en begin ik te zweten. Godzijdank heb ik loszittend haar en kan ik mijn hoofd met één ruk verkoeling bezorgen. Wees gerust, ik doe dat alleen maar als ik thuis ben en met mensen die er op voorbereid zijn.

’s Nachts krijg ik het ook warm maar dan rollen de zweetdruppels echt van mijn hele lijf. Met één ruk werp ik dan mijn dekbed van me af en wacht tot ik weer afgekoeld ben. Ik probeer zoveel mogelijk door te slapen, want als ik echt wakker word, kom ik vaak niet meer in slaap.

Pet_zonneenergie Van Mandy hoorde ik dat ze, toen ze onlangs aan de anti-hormonen ging, 60 opvliegers per dag kreeg. Mijn god, als ik dat ook krijg, kan ik iedereen maar het beste laten wennen aan mijn Sinead O’Connor-kapsel of…. misschien toch een pet met ventilator op zonne-energie….

4 Reacties op “Opvliegend

  1. Wat heb ik vanmiddag om je gelachen, ik kon niet stoppen. Zelfs toen ik onder dat toestel lag moest ik nog lachen, maar je mag niet bewegen, dus ik kreeg op mijn kop! Ik heb er ook een stukje op mijn log over geschreven en je foto van die ingenieuze pet gepikt! Eigenlijk bizar dat we zo om onze ellende kunnen lachen. Ben heel blij met jou!!!! kus, Mandy

  2. Lieve Dees, wens je veel verkoeling in benarde tijden. O ja was ik nog vergeten te zeggen: ik kom een keer in bad bij je hoor! Ik heb alle badzout, olie, schuim die ik de afgelopen jaren kreeg opgespaard(nu ik zelf geen bad meer heb) en kom die bij jou opgebruiken!
    Heel veel sterkte en tot snel hoop ik, liefs, Fré

  3. hoi dees

    knufffffffffffffffffffffffff

    annemarie

  4. Hoi Dees,

    Ondanks de opvliegers hebben jij en Mandy dik gelachen lees ik. Humor, dat scheelt een jas of vestje…

    Maar oooh het is niet leuk he die zweetaanvallen! Ik bloosde nooit maar ik werd echt knalrood haha!
    Ik hoop dat voor jullie dat er toch een “tegenhormoon” is wat jullie mogen gebruiken. Ben zelf heel blij met Synapause, nachtzwemmen (niet in bad helaas hihi) blijft maar op de dag is het wat beter te doen. Laagjes, vestje aan, vestje uit, ik wil aandelen bij de wasmiddelfabrikant!

    Die pet, haha, very funny!
    Hopelijk een goede nacht, trusten,
    Ellen

Geef een reactie

