Oprah en Babette

Vanmorgen nog was ik wat wiebelig op mijn benen en had ik een beetje een draaierig gevoel in mijn maag. Maar vanmiddag,… heb ik gedoucht, mijn lenzen ingezet, me opgemaakt en…. mijn pruik opgezet…. Allemaal een teken aan de wand, ik ben er weer, ik doe weer mee aan het gewone leven. Ik sta te strijken, kijkend naar Oprah Winfrey en ik kan wel janken van geluk, want de dip is weer voorbij. Ik kan het einde van kuur 4 al weer ruiken.

Babette_1 En deze is voor Robert, ik verlies liever mijn haar, mijn wenkbrauwen, mijn nagels en mijn borst dan jouw liefde… Je bent een wereldkerel !!!

6 Reacties op “Oprah en Babette

  1. Fijn dat je weer boven water bent meis!!! En zo’n liefdesverklaring als deze…… meer kan een man zich toch niet wensen……

  2. lieve dees

    jij hebt echt een wereldvent hoor meid en een echte kanjer van een man vindt het heel knap hoor lief.

    gelukkig dat jij er weer een beetje boven op gekomen bent nu

    groetjes annemarie

  3. Hé lieve Dees,

    Fijn dat het weer een beetje beter met je gaat!
    En snif, wat lief….voor je mannetje!
    Dikke kus voor jullie samen!
    X Esmée

  4. Lieve Desiree, wat ben je toch een schatje…. Blij te horen dat je dip weer wat voorbij is. Ik bel je binnnekort, dikke kus, Fré

  5. Ohh Dees, wat lief!!!

    Heerlijk dat je weer bij de mensen begint te komen, gewoon lekker de strijk doen (nou… isse niet leuk werk hihi), maar kan me zo goed voorstellen dat je blij bent dat je dit weer kan na de dipdagen!

    Dikke knuf
    Ellen

  6. Hee Kanjer, still going strong! Geweldig wijf! Ik denk aan je!

    Talitha

Geef een reactie

