Wassende water

Kuur 4 zit erin. Het verliep gelukkig weer allemaal soepel. Heb van me af kunnen praten en dat hielp al een heleboel. Ik heb de stofjes nog eens goed toegesproken en aangegeven dat we the Max van ze verwachten en dat ze nog een flink aantal recalcitrante celletjes te killen hebben. Go go go….

Cleopatra En gisteren…. heb ik voor het eerst een duik genomen in ons nieuwe bad. Oh,….. dat is zo ontzettend genieten. De badkamer is nog niet helemaal af, er moet nog een vloertje gestort worden en nog wat bijgewerkt worden hier en daar, maar mij kon dat niet deren. Ik heb het bad vol laten lopen en als Cleopatra heb ik net zo lang liggen weken, totdat ik er zwaarverrimpeld weer uit kwam. Geen ezelinnenmelk erbij, hoor, maar wel lekkere olie die ik laatst van een vriendin had gekregen.

Ik ben echt een enorme badfan, maar de afgelopen 6,5 jaar woonde ik steeds in huizen zonder bad. De laatste keer dat we wel een bad hadden, was in Amerika, waar ik zat als expat. Haha,… daar hadden Robert en ik met zijn tweeën 2,5 badkamer, met in 2 daarvan een bad (en voor het gemak rekenden ze het toilet als een halve badkamer). In Amsterdam en Arnhem hadden we geen bad. Maar ik ben wel regelmatig bij mijn schoonzus en zwager in bad gegaan en het hoogtepunt was wel die keer dat ik hoogzwanger was en niet meer op eigen kracht uit bad kon komen. Moest ik Robert roepen om me eruit te takelen, hahaha… Maar nu,… met heel veel dank aan mijn ouders,…. kan ik me weer overgeven aan het wassende water….

Opa en oma hebben Isis gisteren al opgehaald. Ze blijft een paar daagjes bij Hilde (mijn zus) en een paar daagjes bij mijn ouders. Kan ik even rustig mijn dipje inglijden en er weer fris en fruitig (en geurend) uitkomen.

8 Reacties op “Wassende water

  1. Heej Dees, dus de volgende lading zit er weer in. Laat het maar mooi z’n werk doen.En nu kun je ook nog eens heerlijk relaxen in je eigen bad…… heerlijk hoor!!! Je hebt toch ook wel schatten van ouders, dat ze dit mogelijk hebben gemaakt!! Laat het maar weer over je heenkomen allemaal, fijn dat Isis in de tussentijd opgevangen kan worden. Sterkte ermee!!!!

  2. Wij hebben dus een bad en niemand ligt er ooit in. Geloof dat we allemaal te ongeduldig zijn…. Geniet ze meid. Je verdient het!!

    PS leuk dat je in Amerika hebt gewoond. Geweldig land. Zijn er (Zuidwesten)in 2004 met de kids op vakantie geweest. Schitterend!!

  3. Neem zoveel mogelijk rust en sla je slag bij de badolieprodukten want zo krijgt dat gif genoeg energie om die rotcellen om zeep te helpen. We zullen ze verbannen !!
    Hoop dat je je over een paar daagjes weer lekkerder voelt en dan komt Isis weer lekker bij je keuvelen want die heeft natuurlijk spannende verhalen te vertellen.

    Dikke knuffel,
    Peet

  4. tante Tineke / ome Ad

    Hoi Désirée / Robert (en de kleine Isis),

    We blijven jullie volgen en leven met jullie mee!!!!
    Zet hem op!! Laat je niet kisten!

  5. Hee Bathing Beauty!

    Wat heerlijk dat je al van het bad kunt genieten en fijn dat je van je af hebt kunnen praten. Heb jij ook één op één “jouw” vk die je behandelt, maar ook een luisterend oor heeft? Ik vond dat zo fijn, je leert die meiden echt kennen en je kunt je hart uitstorten.

    Je geeft je helemaal over, glijden in de dip die komt.. maar glij ook maar lekker in je bad. Over een paar daagjes je meisje weer bij je, en jij hopelijk weer wat opgeknapt! Hou vol meisie!

    Liefs,
    Ellen

  6. Hoi Desirée,
    Zelf ben ik niet zo’n ‘badfan’. Het water vindt ik te snel koud worden en ik heb er te weinig geduld voor. Maar ik kan me wel voorstellen dat anderen, zoals jij, dat anders ervaren. Geniet er maar lekker van.
    Je hebt inderdaad geweldige ouders. Laat je maar lekker door hen verwennen. Daar genieten zij op hun beurt weer van.
    Veel liefs, Jeanne.

  7. hoi dees

    dankje dat je de site weer ff door kon geven meid.

    ik ben ook een bad fan maar helaas geen bad.geniet maar lekker van je bad.

    kanjer die je bent.

    xxxx annemarie

  8. Hoi meisje ,blij dat je weer boven water bent,dat is ook weer achter de rug,nu maar lekker genieten de komende weken van je fijne menneke en je hele schattige dochter,we leven erg met je mee,lieve gr Henk en Rina.

Geef een reactie

