Clear your mind

Strip_2

Morgen begint de lichamelijke strijd weer. Vanwege de goede resultaten van de eerste drie kuren, heb ik minder tegenzin dan vorige keer, ik ben wel weer gemotiveerd om de lichtvlekjes op de MRI een genadeslag toe te dienen. Ella, ons nichtje, brengt Isis naar de peuterspeelzaal, Robert en ik gaan naar het ziekenhuis. Dan gaat Robert Isis ophalen, even een boterham eten en dan komen ze me samen ophalen. We gaan er weer tegenaan !!!!

8 Reacties op “Clear your mind

  1. Lief vechtertje,

    Heel veel sterkte weer morgen! Weet dat ik aan je denk!!!

    X Esmée

  2. Henriette en Jan Jansen

    Heel veel sterkte morgen en dat het mee mag vallen.
    Ik zie je moeder morgen bij onze lunch afspraak. We zullen zeker aan je denken.
    met lieve groetjes,
    Jet

  3. Kom op Dees, ieder stapje is er één op de lange weg……

  4. Ben blij dat je weer een beetje boven Jan bent! Ga ervoor vandaag om die laatste cellen de genade klap toe te dienen! Jij bent sterker! Ik weet het zeker! Kus Berbera

  5. hoi lieve dees

    hoop dat alles goed is gegaan vandaag

    xxx annemarie

  6. Hee Dees,
    Ik lees je stukjes van de laatse dagen en denk een hoop, de woorden komen er niet altijd uit. Vandaag weer een volgende ‘ronde’voor je en ik hoop vooral dat je er een beetje goed door komt. O meissie, de gedachten die door jouw koppie malen; de russische roulette, de toekomst, jouw kansen – het zijn allemaal dingen die de bovenste beste angst zouden aanjagen. Niks te maken met sterk zijn of niet. Het feit dat je het zo treffend verwoordt, het feit dat jouw stukjes zo lang blijven hangen in mijn hoofd en ongetijfeld dat van anderen, en zo aan het denken zetten, dat is volgens mij een gave en een begin naar het ‘dealen’ met die gigantische gevoelens. Laat je niet overweldigen Dees. Zoals iemand anders al zei, maar dan in de woorden van mijn ex-baas:’Hoe eet je een olifant? Hapje voor hapje…’ Op naar de volgende hap! Ik denk aan je.

  7. linda ( moeder van Nick ) obb2 freya

    Wauw Cecile wat heb ik een ontzettende bewondering voor je kracht en je manier van omgaan met de vreselijke ziekte die je hebt. Ik heb een tijdje geleden gehoord dat je borstkanker hebt en hoorde van je dagboek op internet en sindsdien lees ik mee. Kon steeds de woorden niet vinden om je wat te schrijven. Ik vind je gewoon ontzettend dapper en wil je heel veel kracht toewensen voor de komende tijd om door deze hele nare tijd te komen samen met je gezin. Ik hoop dat ze de tumor helemaal knock-out kunnen slaan met de chemo en dat je er weer bovenop komt ,dat moet gewoon.. Hou je taai meid. Linda

  8. Ha tante,
    Wij laten saampjes vanuit het ó zo leuke Groningen even een berichtje achter, we denken aan jullie! DIKKE kus x

Geef een reactie

