Aardbeienautomaat

En dan is het al weer dag 5 van kuur 3. In de loop van de dag lijkt het gif langzaam uit mijn lijf te trekken. Mijn spieren krijgen weer zuurstof en ik weer energie. Robert en ik besloten een ‘uitstapje’ te maken naar de glasbak. Als ik een paar dagen alleen maar mijn eigen huis heb gezien en zelfs ons schuurtje ver weg lijkt, dan lijkt de glasbak een haast onbereikbare bestemming. Het regende en pragmatisch als we zijn, gingen we met de auto. Beperkt milieuvriendelijke actie, ik geef het toe.

Ik haalde Robert over om een beetje te gaan toeren, over de dijk via Angerden naar Doornenburg. We wisten dat er een kasteel lag, maar we hadden het nog nooit eerder gezien (Shame on us…). Blijkt een echt Floris-kasteel te zijn. Leuk ! We toerden verder en … jaja,… daar stond ie in de berm…. een heus aardbeienautomaat. Een soort koelkast die je wel in zelfbedieningsrestaurants vindt. Je gooit er 2 euro in en dan gaat er een luikje open. Zeg maar, frikandellen trekken, maar dan met aardbeien. Te grappig. Konden we natuurlijk niet zomaar aan voorbij gaan.

Hehe, ik begin weer praatjes te krijgen, ik voel me beter. Mijn kindje is weer thuis en ligt, vol indrukken van het logeren, in haar bedje, en ik ga nog wat beelden van de stampende en schuivende massa bij Pinkpop bekijken.

11 Reacties op “Aardbeienautomaat

  1. Lieve Dees,

    Blij te horen dat het weer een beetje de betere kant met je op gaat!
    Lekker he, je meissie ook weer thuis!
    Weet dat ik aan je denk!

    Dikke kus van mij!

  2. Ha Dees, weer praatjes!!! het gaat weer de goede kant op, fijn om te lezen!!!En je meisje is weer thuis én aardbeien uit een automaat….. je dag kan niet meer stuk…… uit een automaat, hoe verzinnen ze het????
    Ach, als ze maar lekker waren!!!
    Groetjes!!!!

  3. Marion van der Aa

    Hoi Desiree,
    Je ziet het, via de weblog blijf ik op de hoogte. Fijn dat je je weer wat beter voelt! Wat een super schattig dochtertje hebben jullie! Ik herken de toestand op het vliegveld met koffers/kinderen/drukte etc. Het is elke keer weer een overlevingstocht! Maar goed: heel veel sterkte voor het vervolg weer!
    Hartelijke groeten van Marion van der Aa

  4. hoi dees

    fijn dat het al weer wat beter met je gaat meid,en dan die aardbeien automaat, en dan nog lekker toeren met robert heerlijk hoor voor jullie,en fijn dat isis een mooi logeerparty heeft gehad.

    big hug annemarie

  5. She’s back. She killed them all!
    I’m sure!

    U

  6. Wat kan je toch leuk schrijven! Ik zat te “smilen” achter mijn computer….Je zou een boek moeten uitgeven.
    kus, Man

  7. Sinds je flappen kan tappen uit de muur verbaast mij niks meer. :-)Hang in there famke! Gaat goed !

  8. Er is meer in onze omgeving dan we zelf weten meid! Dus blijf maar lekker toeren om de mooie en aparte dingen in het leven te bewonderen en dat voor nog heeeeel veeeeeel lange en gezonde jaren samen met Robert en Isis!

    Dikke kus!

  9. Henriette Jansen

    Hoi Desiree,
    grappig! aardbeienautomaat.
    Ik dacht….dat Sint-Oedenrode de primeur had.
    In het buitengebied staat nl. een eierenautomaat.Eierrekjes kan je ook nog inleveren.
    Ik wens je van harte meer energie toe.
    Jet

  10. Ha Dees,

    Wat een grappig verhaal weer, een teken dat je je wat beter voelt!Lekker je meisje weer thuis, vandaag een mooie dag, hoop dat je een beetje kunt genieten in de tuin. De duimpjes draaien ook voor ons andere klavertje.

    Knuf
    Ellen

  11. Mmmmm, aardbeien! Lieverd, hou je haaks!
    Liefs, Joos

Geef een reactie

